Районна газета

Державні закупівлі

Оновлено 10.09.2019

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про здійснення державних закупівель"

Глухівська районна державна адміністрація

Відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації

Відділ культури, молоді і спорту Глухівської районної державної адміністрації

Управління соціального захисту населення Глухівської районної державної адміністрації

Фінансове управління Глухівської районної державної адміністрації Сумської області

 

Офіційний загальнодержавний веб-портал «Державні закупівлі»

Портал з питань державних закупівель «Центр Державних Замовлень»
Офіційний веб-портал доступу до публічної інформації щодо державних закупівель в Сумській області

ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТАН ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННИХ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ ТА ПОСЛУГ У  ГЛУХІВСЬКОМУ РАЙОНІ


ЗАПРОШЕННЯ НА НАВЧАННЯ!

Шановні члени тендерного комітету та уповноважені особи!

ТОВ "Кайрос груп Україна" запрошує Вас прийняти участь у навчанні членів тендерного комітету та/або уповноважених осіб!

Навчання відбуватиметься:

у місті Суми 3 та 4 жовтня 2019 року

Адреса проведення: Готель «ReikartzСуми» вул. Воскресенська, 1

Вартість навчання - 1300 грн. за одну особу.

При участі від двох осіб  –1200 грн. За одну особу.

Оплата можлива після проведення навчання!

Навчання триватиме 2 дні з 10 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв.

(з 12 год.00 хв. до 12 год.30 хв. кава - брейк)

Програма охоплює останні зміни та практику в законодавстві з питань публічних закупівель:

- моніторинг публічних закупівель Держаудитслужбою (підстава та порядок здійснення моніторингу, результати проведеного моніторингу та механізми реагування на виявлені порушення, можливі штрафи за порушення законодавства про закупівлю та практика судових органів);

- нові повноваження Держаудитслужби щодо проведення перевірок публічних закупівель (згідно з новою редакцією постанови КМУ №631 від 01.08.2013);

-  зміни до форм документів у сфері публічних закупівель (наказ МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 зі змінами згідно наказу № 463 від 21.03.2019);

- зміни до порядку призначення предмета закупівлі виробів медичного призначення (наказ МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 зі змінами згідно наказу № 790 від 07.05.2019);

-  практика АМКУ при розгляді скарг в сфері публічних закупівель.

Учасникам навчання будуть надані: іменні сертифікати, нормативна база та матеріали в електронному вигляді, конференц- набір.

Всі особи, які пройшли навчання отримують безкоштовну консультацію протягом 12 місяців.

Враховуючи постійну зміну законодавства в сфері публічних закупівель, Навчальний центр "Закупівлі за державні кошти" ТОВ "Кайрос груп Україна" пропонує Вам пройти навчання з питань публічних закупівель.

Навчання проводять спеціалісти нашого підприємства, які мають значний досвід у сфері здійснення державних та публічних закупівель.

Вони нададуть відповіді на всі Ваші практичні запитання, ознайомлять із специфікою роботи електронних майданчиків в системі Prozorro.

До програми навчання входять наступні питання:

  • загальний огляд системи закупівель;
  • порядок визначення предметів закупівель;
  • проведення допорогових закупівель, з урахуванням останніх змін (з прикладами документів);
  • відкриті торги та тендерна документація. Приклади складання;
  • переговорна процедура закупівлі та приклади документів до неї;
  • договір про закупівлю;
  • огляд практики оскарження закупівель в Антимонопольному комітеті України;
  • огляд судової практики в сфері публічних закупівель.
  • тестування;
  • практичні заняття;
  • та багато іншого.

Більш детальна інформація розміщена у Додатку.

 ТОВ "Кайрос груп Україна"

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   

  Контактний телефон: +38 067 501 39 40; +38 095 344 42 83


ЗАПРОШЕННЯ НА НАВЧАННЯ!

Шановні члени тендерного комітету та уповноважені особи!

ТОВ "Кайрос груп Україна" запрошує Вас прийняти участь у навчанні членів тендерного комітету та/або уповноважених осіб!

Навчання відбуватиметься:

у місті Суми 3 та 4 жовтня 2019 року

Вартість навчання - 1300 грн. за одну особу.

При участі від двох осіб  –1200 грн. За одну особу.

Оплата можлива після проведення навчання!

Навчання триватиме 2 дні з 10 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв.

(з 12 год.00 хв. до 12 год.30 хв. кава - брейк)

Програма охоплює останні зміни та практику в законодавстві з питань публічних закупівель:

-       моніторинг публічних закупівель Держаудитслужбою (підстава та порядок здійснення моніторингу, результати проведеного моніторингу та механізми реагування на виявлені порушення, можливі штрафи за порушення законодавства про закупівлю та практика судових органів);

-       нові повноваження Держаудитслужби щодо проведення перевірок публічних закупівель (згідно з новою редакцією постанови КМУ №631 від 01.08.2013);

-       зміни до форм документів у сфері публічних закупівель (наказ МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 зі змінами згідно наказу № 463 від 21.03.2019);

-       зміни до порядку призначення предмета закупівлі виробів медичного призначення (наказ МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 зі змінами згідно наказу № 790 від 07.05.2019);

-       практика АМКУ при розгляді скарг в сфері публічних закупівель.

Учасникам навчання будуть надані: іменні сертифікати, нормативна база та матеріали в електронному вигляді, конференц- набір.

Всі особи, які пройшли навчання отримують безкоштовну консультацію протягом 12 місяців.

Враховуючи постійну зміну законодавства в сфері публічних закупівель, Навчальний центр "Закупівлі за державні кошти" ТОВ "Кайрос груп Україна" пропонує Вам пройти навчання з питань публічних закупівель.

Навчання проводять спеціалісти нашого підприємства, які мають значний досвід у сфері здійснення державних та публічних закупівель.

Вони нададуть відповіді на всі Ваші практичні запитання, ознайомлять із специфікою роботи електронних майданчиків в системі Prozorro.

До програми навчання входять наступні питання:

  • загальний огляд системи закупівель;
  • порядок визначення предметів закупівель;
  • проведення допорогових закупівель, з урахуванням останніх змін (з прикладами документів);
  • відкриті торги та тендерна документація. Приклади складання;
  • переговорна процедура закупівлі та приклади документів до неї;
  • договір про закупівлю;
  • огляд практики оскарження закупівель в Антимонопольному комітеті України;
  • огляд судової практики в сфері публічних закупівель.
  • тестування;
  • практичні заняття;
  • та багато іншого.

Більш детальна інформація розміщена у Додатку.

 ТОВ "Кайрос груп Україна"

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   

  Контактний телефон: +38 067 501 39 40; +38 095 344 42 83


ЕФЕКТИВНЕ ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Сумська торгово-промислова палата запрошує членів тендерних комітетів на навчання з питань публічних закупівель на тему: «Ефективне проведення публічних закупівель», який відбудеться 12-13 серпня 2019 року в м. Суми, за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 7А (ВЦ «Іллінський», 2 поверх, зал №3).

 Час навчання щоденно: з 09:30 до 15:30 (програма додається).

 На тренінгах будуть розглянуті актуальні зміни до законодавства та питання успішного проведення процедур закупівель, зокрема:планування закупівель та внесення змін до Річного плану закупівель; закупівля комунальних послуг; захист від демпінгу при закупівлі природного газу; складання тендерної документації для ефективної закупівлі; вимоги до учасників за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; типові помилки замовників при проведенні відкритих торгів; недопущення дискримінації учасників публічних закупівель;обгрунтування проведення переговорної процедури закупівлі  та інше.

Інформація, надана під час семінару, стане у пригоді і тим замовникам, які хоч і не повинні створювати тендерні комітети, але проводять допорогові закупівлі через електронну систему публічних закупівель ProZorro.

Вартість за навчання для замовників за 1 людину – 1620 грн. з ПДВ.

По закінченню навчання видаються сертифікати.

Тренінги проводить Світлана Колодяжна, спеціаліст-юрисконсульт Сумської торгово-промислової палати.

Для реєстрації на участь у семінарі та отримання додаткової інформації, звертайтеся за телефоном (0542)600-310; 097-910-73-56; 066-055-40-66 або на e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Додатково інформуємо про нові послуги у сфері публічних закупівель: супровід планування закупівель, створення річного плану і додатку до річного плану; супровід при проведенні переговорних процедур закупівель; супровід при проведенні відкритих торгів; складання тендерної документації за процедурою відкриті торги, протоколів прийнятих рішень.

Вартість послуг – договірна.

 

 

НАВЧАЛЬНИЙ КУРС «ФАХІВЕЦЬ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

ДЛЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ДЕРЖАВНИХ АДМІНІСТРАЦІЙ ТА ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ»

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноваженим органом у сфері публічних закупівель проводиться робота щодо професіоналізації сфери публічних закупівель та підвищення рівня знань суб’єктів сфери, задіяних у закупівельній діяльності організацій, які є замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».

Так, Мінекономрозвитку спільно з Київською школою економіки (далі – КШЕ) за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS), реалізовується навчальний курс «Фахівець з публічних закупівель для місцевого самоврядування, державних адміністрацій та органів виконавчої влади».

Головною метою навчального курсу є підвищення рівня обізнаності фахівців сфери публічних закупівель. Даний навчальний курс розраховано для суб’єктів сфери задіяних у закупівельній діяльності органів місцевого самоврядування, об’єднаних територіальних громад, державних адміністрацій, представників центральних органів виконавчої влади та їх територіальних підрозділів, органів влади та їх підрозділів в регіонах та у відповідності до вимог Професійного стандарту «Фахівець з публічних закупівель» (Наказ Мінсоцполітики від 18.02.2019 № 234).

Програма навчального курсу поєднує у собі сучасні міжнародні підходи до організації процесу закупівель, стандарти викладання КШЕ та сучасні вимоги до закупівель  у сфері професійної підготовки і знань та охоплює  наступні теми: перші кроки в закупівлях, аналіз внутрішніх потреб замовника, робота з ключовими даними, закупівлі за рахунок зекономлених коштів, планування закупівель, аналіз ринку закупівель, оцінка очікуваної вартості, підготовка тендерної документації та проекту договору, типові порушення законодавства, робота в електронній системі закупівель, закупівля робіт у сфері будівництва тощо.

Навчання за програмою розпочинається 19 серпня 2019 року та відбуватиметься за змішаною моделлю викладання. Так програмою передбачено 11 онлайн модулів, зокрема лекції, вебінари та тестування в режимі онлайн, а також 2 модулі з практичних занять, спрямованих на засвоєння та узагальнення отриманих навичок з викладачами та колегами з курсу. Після закінчення навчання учасники мають можливість отримати відповідний сертифікат щодо успішного проходження навчального курсу «Фахівець з публічних закупівель для місцевого самоврядування, державних адміністрацій та органів виконавчої влади».

Зарахування на курс відбувається за результатами конкурсу з можливістю отримання безкоштовних стипендій. За рахунок стипендії покривається вартість навчання на курсі, витрати на транспорт та проживання учасників під час проведення модулів з практичних занять.

Звертаємо увагу, що подача документів для прийняття участі у конкурсі здійснюється до 9 серпня 2019 року.

З більш детальною інформацією можна ознайомитися на сайті КШЕ за посиланням: www.ukraine-learns.org.

З питань подачі заявки на конкурс звертатись до контактної особи Олени СТАРОДУБЦЕВОЇ: тел. 067 434 7205, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .'; document.write(''); document.write(addy_text65357); document.write('<\/a>'); //-->\n This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


ЕФЕКТИВНЕ ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Сумська торгово-промислова палата повідомляє про проведення щомісячно у м. Суми навчання у сфері публічних закупівель для членів тендерних комітетів та уповноважених осіб бюджетних установ та уповноважених осіб бюджетних установ та організацій на тему: «Ефективне проведення публічних закупівель.

Найближче навчання відбудеться 24-25 червня 2019 року, за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 7А (ВЦ «Іллінський, 2 поверх, зал № 3).

Час навчання щоденно: з 09:30 до 15:30 (програма додається).

Вартість за навчання для замовників за 1 людину – 1620 грн. з ПДВ.

По закінченню навчання видаються сертифікати.

Тренінги проводить Світлана КОЛОДЯЖНА, спеціаліст-юрисконсульт Сумської торгово-промислової палати.

Для реєстрації на участь у семінарі та отримання додаткової інформації, звертайтеся за телефоном (0542)600-310; 097-910-73-56; 066-055-40-66 або на e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Додатково інформуємо про інші послуги у сфері публічних закупівель:

  • супровід планування закупівель;
  • супровід при проведенні переговорних процедур закупівель;
  • супровід при проведенні відкритих торгів;
  • складання тендерної документації за процедурою відкриті торги, протоколів прийнятих рішень.

Вартість послуг – договірна.


ЕФЕКТИВНЕ ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Сумська торгово-промислова палата запрошує членів тендерних комітетів на навчання з питань публічних закупівель на тему: «Ефективне проведення публічних закупівель», який відбудеться 27-28 травня 2019 року в м. Суми, за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 7А (ВЦ – «Іллінський», 2 поверх, зал №3)

Час навчання щоденно: з 09:30 до 15:30 (програма додається).

На тренінгах будуть розглянуті актуальні зміни до законодавства та питання успішного проведення процедур закупівель, зокрема:

  • планування закупівель та внесення змін до Річного плану закупівель;
  • закупівля комунальних послуг;
  • захист від демпінгу при закупівлі природного газу;
  • складання тендерної документації для ефективної закупівлі;
  • вимоги до учасників за статтею 17 Закону: як правильно прописати.
  • типові помилки замовників при проведенні відкритих торгів;
  • недопущення дискримінації учасників публічних закупівель;
  • обгрунтування проведення переговорної процедури закупівлі  та інше.

Інформація, надана під час семінару, стане у пригоді і тим замовникам, які хоч і не повинні створювати тендерні комітети, але проводять допорогові закупівлі через електронну систему публічних закупівель ProZorro.

Вартість за навчання для замовників за 1 людину – 1620 грн. з ПДВ.

По закінченню навчання видаються сертифікати.

Тренінги проводить Світлана КОЛОДЯЖНА, спеціаліст-юрисконсульт Сумської торгово-промислової палати.

Для реєстрації на участь у семінарі та отримання додаткової інформації, звертайтеся за телефоном (0542)600-310; 097-910-73-56; 066-055-40-66 або на e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Додатково інформуємо про нові послуги у сфері публічних закупівель:

  • супровід планування закупівель, створення річного плану і додатку до річного плану;
  • супровід при проведенні переговорних процедур закупівель;
  • супровід при проведенні відкритих торгів;
  • складання тендерної документації за процедурою відкриті торги, протоколів прийнятих рішень.

Вартість послуг – договірна.


ЗАПРОШЕННЯ НА НАВЧАННЯ!

Шановні члени тендерного комітету та уповноважені особи!

ТОВ "Кайрос груп Україна" запрошує Вас прийняти участь у навчанні членів тендерного комітету та/або уповноважених осіб!

Навчання відбуватиметься: у місті Суми 30  та 31 травня 2019 року

Вартість навчання - 1300 грн. за одну особу.

При участі від двох осіб  –1200 грн. За одну особу.

Оплата можлива після проведення навчання!

Навчання триватиме 2 дні з 10 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв.

(з 12 год.00 хв. до 12 год.30 хв. кава - брейк)

Учасникам навчання будуть надані: іменні сертифікати, нормативна база та матеріали в електронному вигляді, конференц- набір.

Всі особи, які пройшли навчання отримують безкоштовну консультацію протягом 12 місяців.

Враховуючи постійну зміну законодавства в сфері публічних закупівель, Навчальний центр "Закупівлі за державні кошти" ТОВ "Кайрос груп Україна" пропонує Вам пройти навчання з питань публічних закупівель.

Навчання проводять спеціалісти нашого підприємства, які мають значинй досвід у сфері здійснення державних та публічних закупівель.

Вони нададуть відповіді на всі Ваші практичні запитання, ознайомлять із специфікою роботи електронних майданчиків в системі Prozorro.

До програми навчання входять наступні питання:

  • загальний огляд системи закупівель;
  • порядок визначення предметів закупівель;
  • проведення допорогових закупівель, з урахуванням останніх змін (з прикладами документів);
  • відкриті торги та тендерна документація. Приклади складання;
  • переговорна процедура закупівлі та приклади документів до неї;
  • договір про закупівлю;
  • огляд практики оскарження закупівель в Антимонопольному комітеті України;
  • огляд судової практики в сфері публічних закупівель.
  • тестування;
  • практичні заняття;
  • та багато іншого.

Більш детальна інформація розміщена у Додатку.

ТОВ "Кайрос груп Україна"

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   

Контактний телефон: +38 067 501 39 40; +38 095 344 42 83


ЕФЕКТИВНЕ ПРОВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Сумська торгово-промислова палата запрошує членів тендерних комітетів на навчання з питань публічних закупівель на тему: «Ефективне проведення публічних закупівель», який відбудеться 18-19 квітня 2019 року в м. Суми, за адресою: вул. Іллінська, 7А (ВЦ «Іллінський», 2 поверх, зал №3).

Час навчання щоденно: з 09:30 до 15:30 (програма додається).

На тренінгах будуть розглянуті актуальні зміни до законодавства та питання успішного проведення процедур закупівель, зокрема:

  • планування закупівель та внесення змін до Річного плану закупівель;
  • закупівля комунальних послуг;
  • захист від демпінгу при закупівлі природного газу;
  • складання тендерної документації для ефективної закупівлі;
  • вимоги до учасників за статтею 17 Закону: як правильно прописати.
  • типові помилки замовників при проведенні відкритих торгів;
  • недопущення дискримінації учасників публічних закупівель;
  • обгрунтування проведення переговорної процедури закупівлі  та інше.

Інформація, надана під час семінару, стане у пригоді і тим замовникам, які хоч і не повинні створювати тендерні комітети, але проводять допорогові закупівлі через електронну систему публічних закупівель ProZorro.

Вартість за навчання для замовників за 1 людину – 1620 грн. з ПДВ.

По закінченню навчання видаються сертифікати.

Тренінги проводить Світлана КОЛОДЯЖНА, спеціаліст-юрисконсульт Сумської торгово-промислової палати.

Для реєстрації на участь у семінарі та отримання додаткової інформації, звертайтеся за тел.: (0542)600-310; 097-910-73-56; 066-055-40-66 або на e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Додатково інформуємо про нові послуги у сфері публічних закупівель:

  • супровід планування закупівель, створення річного плану і додатку до річного плану;
  • супровід при проведенні переговорних процедур закупівель;
  • супровід при проведенні відкритих торгів;
  • складання тендерної документації за процедурою відкриті торги, протоколів прийнятих рішень.

Вартість послуг – договірна.


«ПІДТВЕРДЖЕННЯ ФОРС-МАЖОРНИХ ОБСТАВИН ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ»

Сумська торгово-промислова палата запрошує на навчання: 19 березня 2019 року, реєстрація 10:30-11:00, 2 поверх виставкового центру «Іллінський», м. Суми, вул. Іллінська 7А.

На семінарі будуть висвітлені питання:

1. Поняття, сутність та види форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили): форс-мажорні обставини у договірних відносинах та під час виконання зобов’язань, передбачених законодавством, зокрема-податкових.

2. Порядок доказування форс-мажорних обставин.

3. Алгоритм дій при виникненні форс-мажорних обставин.

4. Основні помилки підприємств при виникненні форс-мажорних обставин.

5. Формулювання розділу, присвяченого темі форс-мажорних обставин у договорах.

Семінар проводить:  Світлана КОЛОДЯЖНА, спеціаліст-юристконсульт, уповноважена особа із засвідчення форс-мажорних обставин Сумської ТПП.

Семінар розрахований на власників та працівників, відповідальних за складання договорів на підприємствах, представників юридичних відділів та відділів ЗЕД підприємств.

Вартість участі: для членів Сумської ТПП – 240 грн. з ПДВ, для учасників, які не є членами Сумської ТПП – 300 грн. з ПДВ.

Реєстрація на семінар обов’язкова (кількість місць обмежена). Зареєструватись на семінар можна за тел.: (0542)77-07-67, 066-055-40-66, 067-542-91-19 або на e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .    


ПРО НАВЧАННЯ З ПИТАНЬ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Державне підприємство «Держзовнішінформ» є уповноваженим підприємством, яке здійснює моніторинг цій на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках, досліджує динаміку цінових процесів на ринках та відповідність контрактних(зовнішньоторговельних) цін кон’юнктурі світового ринку відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.05.2018 № 608 та діє згідно Указу Президента України від 10.02.1996 № 124, наказу Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 29.02.1996 № 140,

Пропонується скористатися послугами, які будуть  корисними при організації та проведенні процедур закупівель товарів та послуг, підтвердження ціни за укладеними договорами, тощо:

Визначення очікуваної ціни закупівлі;

Підтвердження зміни цін на ринку;

Перевірка тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації;

Цінові висновки про відповідність вартості товарів та послуг за укладеними договорами кон’юнктурі, що склалася на ринку;

Дослідження наявної на підприємстві системи ухвалення управлінських рішень у галузі публічних закупівель, а також розробка та впровадження регламенту контролю ухваленій таких рішень (оптимізація процесу проведення закупівель) з метою зниження в мірах та скорочення часу при проведенні закупівель, зниження ризиків індивідуальної відповідальності керівного складу тощо.

Крім того, пропонується розробка бізнес-планів та техніко-економічних обгрунтувань, а також проведення маркетингових досліджень із глибинним аналізом ринку товарів і послуг, які нададуть актуальну, комплексну і якісну інформацію для прийняття управлінських рішень.

Послуги високої якості, інформації, що надаються
використовують в своїй роботі державні контролюючі та правоохоронні органи.

Ціни  послуги договірні, формуються індивідуально для потреб
кожного клієнта і залежать від вартості джерел інформації, трудовитрат, термінів виконання та іншого,

З повним переліком послуг пропонується ознайомитись на офіційному
веб-сайті www.dzi.gov.ua або отримати необхідну інформацію за тел. (044) 390-50-74.


Економія з «ProZorro» за І квартал 2018 року

За І квартал 2018 року по Глухівському району через електронну систему державних закупівель «ProZorro» оголошено закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на суму 7258255,73 гривень, заключено 43 договори на суму 3752864,53 гривень, підтверджена економія склала – 106775,20  гривень.

У зв’язку з відсутністю пропозицій відмінено 6 закупівель на загальну суму 1887562,00 гривень.

ЕКОНОМІЯ З "PROZORRO"

За 2017 рік по Глухівському району через електронну систему державних закупівель «ProZorro» оголошено закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на суму 15909234,00 гривень, заключено 96 договорів на суму 10639821,62 гривень, підтверджена економія склала – 162464,44  гривень.

У зв’язку з відсутністю пропозицій відмінено 19 закупівель на загальну суму 4462251,00 гривень.