Районна газета

Запобігання проявам корупції

Контакти
головного спеціаліста
з питань запобігання та виявлення  корупції апарату Глухівської районної державної адміністрації

Адреса: вул. Києво-Московська, 43 м. Глухів, 41400

Телефон: (0542) 2-52-51

Е-пошта:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Розпорядок роботи: понеділок – четвер – з 8.00 до 17.15;

п’ятниця – з 8.00 до 16.00;

обідня перерва – з 12.00 до 13.00

вихідні дні: субота, неділя.

 

 УВАГА!

діє пряма телефонна лінія
"Стоп корупції"

При Глухівській  районній державній адміністрації за номером телефону (05444) 2-22-19 працює цілодобова „гаряча” телефонна лінія „Стоп корупції”, на яку приймаються повідомлення про конкретні факти корупційних проявів та правопорушень (в тому числі правопорушень, що готуються) з боку осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових осіб, юридичних осіб публічного права, які одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету, осіб, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, оцінювачі, експерти, арбітражні керуючі, незалежні посередники), осіб, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків тощо.

З 8.00 до 17.15 телефонні дзвінки приймає відповідальний працівник апарату Глухівської районної державної адміністрації.

З 17.15 до 8.00 наступної доби, у вихідні та святкові дні повідомлення приймає автовідповідач.


Все прозоро

На офіційному Веб – сайті Національного агентства з питань запобігання корупції розміщена інформація про виділення понад 100 мільйонів гривень з державного бюджету на фінансування статутної діяльності у ІІІ кварталі 2017 року шести політичних партій, представлених у Парламенті. 

Фінансування  статутної діяльності політичної партії за рахунок державного бюджету надається щоквартально у розмірі  25% загального розміру щорічного державного фінансування.  Станом на сьогодні державне фінансування надано партії «Народний фронт» - 28 млн 438 тис. 375 грн, партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» - 28 млн 025 тис. 900 грн, партії  «Об’єднання «Самопоміч» - 14 млн 098 тис. 640 грн, Радикальній партії Олега Ляшка -  9 млн 564 тис. 475 грн,  партії «Опозиційний блок» - 12 млн 116 тис. 975 грн, партії «ВО «Батьківщина» - 7 млн 295 тис. 550 грн.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 17-5 Закону України «Про політичні партії в Україні» «Об’єднання «Самопоміч» додатково отримало державне фінансування у розмірі 11 млн 059 тис. 985 грн. у зв’язку із наявністю у партії 2/3 осіб однієї статі від загальної кількості.

Нагадаємо, що починаючи з 2016 року політичні партії почали отримувати державне фінансування статутної діяльності відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання політичній корупції». Відповідно до частини першої статті 17-5 Закону України «Про політичні партії в Україні» кошти, виділені з державного бюджету на фінансування статутної діяльності політичних партій, розподіляються Національним агентством з питань запобігання корупції.


«ЩОДО ПРИТЯГНЕННЯ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ВЧИНЕННЯ КОРУПЦІЙНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ, АБО ПРАВОПОРУШЕННЯ ПОВ’ЯЗАНОГО З КОРУПЦІЄЮ»

Звертаємо увагу служб управління персоналом на те, що частиною другою статті 172Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) встановлено відповідальність за порушення вимог фінансового контролю, зокрема, за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента або про суттєві зміни у майновому стані, а саме, накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно із приміткою до зазначеної статті КУпАП суб’єктом правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до частин першої та другої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» зобов’язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Відповідно до частини першої статті 294 КУпАП постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 32 або 321 цього Кодексу.

Згідно із частиною сьомою статті 285 КУпАП постанова суду про накладення адміністративного стягнення за адміністративне корупційне правопорушення у триденний строк з дня набрання нею законної сили направляється відповідному органу державної влади, органу місцевого самоврядування, керівникові підприємства, установи чи організації, державному чи виборному органу, власнику юридичної особи або уповноваженому ним органу для вирішення питання про притягнення особи до дисциплінарної відповідальності, усунення її згідно із законодавством від виконання функцій держави, якщо інше не передбачено законом, а також усунення причин та умов, що сприяли вчиненню цього правопорушення.

Згідно із частиною п’ятою статті 32 Закону України «Про державну службу» (далі – Закон) на державних службовців поширюються обмеження, передбачені Законом України «Про запобігання корупції».

Згідно із частиною першою статті 1 Закону державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави.

Частиною першою статті 3 Закону встановлено, що цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку із вступом на державну службу, її проходженням та припиненням, визначає правовий статус державного службовця.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 83 Закону державна служба припиняється у разі втрати права на державну службу або його обмеження (стаття 84 Закону).

Згідно із пунктом 3 частини першої статті 84 Закону підставою для припинення державної служби у зв’язку із втратою права на державну службу або його обмеженням є набрання законної сили рішенням суду щодо притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення.

Частиною другою статті 84 Закону встановлено, що у випадку, зазначеному у пункті 3 частини першої цієї статті, суб’єкт призначення зобов’язаний звільнити державного службовця у триденний строк з дня настання або встановлення факту, передбаченого цією статтею, якщо інше не встановлено законом.

З огляду на викладене, у випадку одержання суб’єктом призначення рішення суду про притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, такий суб’єкт призначення має вчинити дії, передбачені частиною другою статті 84 Закону, а саме звільнити державного службовця із займаної посади у триденний строк з дня одержання згаданого рішення суду.