Районна газета

Поточна діяльність Глухівської об'єднаної державної фінансової інспекції

 Про контрольно-ревізійну роботу Глухівської об’єднаної держфінінспекці 

Відповідно до Закону України «Про внесення змін та визначення такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 №76 з початку 2015 року Держфінінспекція в Сумській області поновила ревізії та проводить їх на загальних підставах. 

Як Держфінінспекція в Сумській області, так, безпосередньо, і Глухівська ОДФІ для забезпечення повноважень здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства, цільовим та ефективним використанням коштів державного та місцевих бюджетів, веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової і бюджетної звітності, кошторисів та інших документів, що застосовуються  в процесі виконання бюджету. 

В даний час Глухівська ОДФІ працює над забезпеченням виконання Пріоритетних напрямів роботи Державної фінансової інспекції України на 2015 рік, затверджених Міністром фінансів України. 

На даний час в Україні розпочаті ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінагрополітики України, за 2013 і 2014 роки та завершений звітний період 2015 року.

Не залишається осторонь і Глухівська ОДФІ, якою  розпочато ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Управління агропромислового розвитку Глухівської районної державної адміністрації. 

Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України галузі тваринництва надано державну фінансову підтримку. 

Суб’єктам господарювання (фізичним особам) Глухівського району з Державного бюджету України виділено значні суми бюджетних коштів. Так, в 2012 році сума державної підтримки  складає 410850 гривень, в 2013 році – 175250 гривень, в 2014 – 432750 гривень. 

Поза увагою ревізорів не залишаються і питання фінансово-господарської діяльності апарату Управління агропромислового розвитку Глухівської районної державної адміністрації.

Дотримання об’єктами контролю фінансово-бюджетної дисципліни є запорукою ефективного та цільового використання фінансових ресурсів.

 В час, коли держава переживає складні часи, ми маємо подвійну відповідальність за виконання повноважень щодо здійснення державного – фінансового контролю за використанням бюджетних коштів та державного майна. 

Начальник  Р.М.Іванченко    


 Про результати роботи Глухівської ОДФІ протягом 2014 року

Глухівська ОДФІ у межах наданих повноважень протягом 2014 року срямовувала свою діяльність на забезпечення виконання покладених на неї завдань.

Протягом року Глухівською ОДФІ проведено 37 ревізій, встановлено порушень на загальну суму 1392,21 тис. грн., в тому числі: недоотримання фінансових ресурсів – 349,27 тис. грн., проведення витрат з порушенням законодавства – 1042,94 тис. гривень.

Робота Глухівської ОДФІ була зосереджена на здійсненні контролю за законністю та ефективністю використання коштів бюджетів усіх рівнів, державних цільових фондів, державного і комунального майна, інших активів держави та територіальних тоомад.

Протягом звітного періоду найбільш масштабними контрольними заходами, проведеними працівниками Глухівської ОДФІ, були ревізії:

- фінансово-господарської діяльності 7 підприємств, установ і організацій, підпорядкованих Міністерству охорони здоров’я (Глухівська центральна районна лікарня), Міністерству культури і туризму (Відділ культури Кролевецької РДА, Відділ культури Путивльської РДА), Державній ветеринарній та фітосанітарній службі України (Путивльська районна  лікарня державної ветеринарної медицини, Глухівська районна державна лікарня ветеринарної медицини) , Інституту сільського господарства Північного Сходу НААНУ (Дослідна станція луб’яних культур) та комунального підприємства  Глухівського комунального виробничого управління водогінно-каналізаційного господарства).

З метою попередження та профілактики типових фінансових порушень працівниками Глухівської ОДФІ спільно з фінансовими органами, органами державного казначейства проведено 2 семінари (наради) з керівниками та головними бухгалтерами розпорядників бюджетних коштів вищого та нижчого рівнів, а також отримувачів бюджетних коштів.

Впродовж  2014  року від правоохоронних органів на адресу Глухівської ОДФІ надійшло 2 звернення, з яких 2 щодо проведення контрольних заходів.

За зверненнями правоохоронних органів проведено  1 ревізію в Комунальній організації Глухівської міської ради  «Редакція газети «Народна трибуна».

За матеріалами проведених контрольних заходів у 2014 році розпочато одне кримінальне провадження. Складено 1 протокол про вчинення адміністративних корупційних правопорушень.

Начальник  Р.М.Іванченко    


Про результати ревізії використання бюджетних коштів,  виділених для проведення позачергових виборів народних депутатів України 26 жовтня 2014 року в окружній виборчій комісії одномандатного виборчого округу №159 (далі - ОВК № 159) 

 Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією  проведена ревізія  використання бюджетних коштів,  виділених для проведення позачергових виборів народних депутатів України 26 жовтня 2014 року в окружній виборчій комісії одномандатного виборчого округу №159 (далі - ОВК № 159) (голова Каштальян Н.М, головний бухгалтер Пятигор О.М.) за період  повноважень виборчої комісії.

 Ревізією виявлено порушень на загальну суму 7,81 тис. грн., з них:  незаконні видатки, що призвели до збитків – 7,81 тис. гривень.

 За порушення законодавства з фінансових питань на голову ОВК № 159, головного бухгалтера та бухгалтера складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст. 164-2 КУпАП.

 Начальник  Р.М.Іванченко   


Про факти порушень,  встановлених ревізією  окремих питань фінансово – господарської  діяльності  Глухівської районної державної лікарні ветеринарної медицини

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією  відповідно   до п. 2.12 Плану контрольно – ревізійної роботи Державної фінансової інспекції України на І квартал 2014 року проведено  ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Глухівської районної державної лікарні ветеринарної медицини (далі –  ветлікарня) за період з 01.01.2010 по 28.02.2014 (начальник Лобас І.В, головний бухгалтер Мірошніченко Н.В).

Ревізією виявлено порушень на загальну суму 135,11 тис. грн., з них: недоотримано фінансових ресурсів – 19,48 тис. грн., нецільове використання бюджетних коштів – 86,77 тис.грн. та  незаконні видатки, що призвели до збитків – 28,86 тис.гривень.

За результатами  ревізії відповідно до пункту 2 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України Державною фінансовою інспекцією в Сумській області проведене зупинення операцій з бюджетними коштами на реєстраційних рахунках ветлікарні. До Головного управління ветеринарної медицини в Сумській області  направлено лист щодо призупинення бюджетних асигнувань ветлікарні.

На 2 посадових осіб складені протоколи про адміністративне

правопорушення за ст. 164-2 КУпАП. За порушення бюджетного законодавства на начальника ветлікарні складено протокол за ст. 164-12 КУпАП.

Начальник  Р.М.Іванченко 


Про результати ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією проведена ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності Глухівської районної державної лабораторії ветеринарної медицини (далі –  ветлабораторія) (в.о. директора Кравченко Л.М, головний бухгалтер Іваніщева Т.М.) за період з 01.01.2011 по 31.05.2014.

Ревізією виявлено порушень на загальну суму 16,94 тис. грн., з них:  незаконні видатки, що призвели до збитків – 16,94 тис.гривень.

За порушення законодавства з фінансових питань на колишнього директора ветлабораторії  та провідного бухгалтера  складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст. 164-2 КУпАП.

Про результати ревізії проінформовано Головне управління ветеринарної медицини в Сумській області.

Перед Державною фінансовою інспекцією в Сумській області ініційовано застосування фінансових санкцій у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами.

В.о.начальника ветлікарні направлено лист з вимогою щодо усунення встановлених порушень та притягнення винних осіб до відповідальності з попередженням про неналежне дотримання вимог бюджетного законодавства.

Начальник  Р.М.Іванченко 


Про факти порушень,  встановлених ревізією  окремих питань фінансово – господарської  діяльності  Глухівської районної державної лікарні ветеринарної медицини

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією  відповідно   до п. 2.12 Плану контрольно – ревізійної роботи Державної фінансової інспекції України на І квартал 2014 року з 28.03.2014 по 26.06.2014 проведено  ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Глухівської районної державної лікарні ветеринарної медицини (далі –  ветлікарня) за період з 01.01.2010 по 28.02.2014 (начальник Лобас І.В, головний бухгалтер Мірошніченко Н.В).

Ревізією виявлено порушень на загальну суму 135,11 тис. грн., з них: недоотримано фінансових ресурсів – 19,48 тис. грн., нецільове використання бюджетних коштів – 86,77 тис.грн. та  незаконні видатки, що призвели до збитків – 28,86 тис.гривень.

За результатами ревізії відповідно до пункту 2 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України Державною фінансовою інспекцією в Сумській області проведене зупинення операцій з бюджетними коштами на реєстраційних рахунках ветлікарні. До Головного управління ветеринарної медицини в Сумській області  направлено лист щодо призупинення бюджетних асигнувань ветлікарні.

На 2 посадових осіб складені протоколи про адміністративне правопорушення за ст. 164-2 КУпАП. За порушення бюджетного законодавства на начальника ветлікарні складено протокол за ст. 164-12 КУпАП.

Начальник Р.М.Іванченко


Про проведення ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією  01.07.2014 буде розпочата  ревізія   окремих питань фінансово-господарської діяльності Глухівської районної  державної лабораторії ветеринарної медицини за період з 01.01.2011 по завершений місяць 2014 року.

Мета проведення ревізії: дотримання  законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів.

Всім громадянам, що мали правові та, можливо, іншого роду взаємовідносини з установою, де  проводиться контрольний захід, надається можливість звернутися (письмово, на особистому прийомі або по телефону  2-43-29, 2-35-30) до Глухівської об’єднаної державної фінансової інспекції (адреса: вул. Києво-Московська,31, м. Глухів, Сумська область, 41400) з інформацією про можливі порушення законодавства на зазначеному об’єкті контролю та зловживання працівників, що там працюють.

Начальник Р.М.Іванченко


Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією ревізією бюджету Перемозької сільської ради за період з 01.01.2009 по 30.11.2012 виявлено порушень на загальну суму 193,55 тис. грн., з яких: недоотримання фінансових ресурсів - 57,63 тис. грн.; незаконні видатки, що призвели до збитків – 4,13 тис. грн.; інші порушення фінансової дисципліни – 131,79 тис. гривень.

За результатами ревізії відповідно до пункту 2 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України Державною фінансовою інспекцією в Сумській області проведене зупинення операцій з бюджетними коштами на реєстраційних рахунках Перемозької сільської ради. На 2 посадових осіб складені протоколи про адміністративне правопорушення за ст. 164-2 КУпАП. Проінформовано Глухівську РДА та Глухівську міжрайпрокуратуру.

Ревізією дотримання чинного законодавства при наданні в оренду земельних ділянок, повноти та своєчасності надходження коштів до бюджету від оренди земельних ділянок встановлено, що внаслідок не сплати до бюджету належної суми орендної плати за користування земельною ділянкою місцевими бюджетами недоотримано доходів на суму 10,66 тис. гривень.

Крім цього, внаслідок використання земельних ділянок під проектними дорогами між паями громадян та не витребуваними земельними частками (паями) без укладання договорів оренди та без сплати орендної плати  місцевими бюджетами недоотримано орендної плати на суму 29,34 тис. гривень.

Ревізією встановлено недоотримання доходів внаслідок невиконання умов Угоди про соціально-економічне співробітництво на загальну суму 17,63 тис. гривень.

Також, встановлено завищення вартості виконаних робіт по реконструкції водогону в Перемозькій сільській раді на суму 3,1 тис. гривень.

Ревізією наявності законодавчих підстав (дозволів) для надання конкретних видів платних послуг встановлено надання послуги сільською радою по централізованому водопостачанню фізичним особам без відповідної ліцензії, на суму 131,79 тис. гривень.

Ревізією сільського бюджету, фінансово-господарської діяльності органів місцевого самоврядування Соснівської сільської ради Глухівського за період з 01.01.2010 по 31.03.2013 виявлено порушень на загальну суму 52,95 тис. грн., з яких: недоотримання фінансових ресурсів на суму 49,30 тис. грн.; незаконні видатки, що призвели до збитків – 2,83 тис. грн.; інші порушення фінансової дисципліни – 0,82 тис. гривень.

Ревізією встановлено незаконно нараховану та виплачену заробітну плату працівникам  на загальну суму 2,83 тис. гривень.

Ревізією встановлено, що в результаті використання земельних ділянок під проектними польовими дорогами між паями громадян та не витребуваними земельними частками (паями) без укладання договорів оренди та без сплати орендної плати  місцевими бюджетами недоотримано орендної плати на суму  40,78 тис. гривень.

Ревізією встановлено недоотримання коштів від самооподаткування   в сумі  2,98 тис. гривень.

Ревізією встановлено, що внаслідок проведення рубки, пов’язаної з оздоровленням лісів на території Соснівської сільської ради, та рубки, не пов’язаної з веденням лісового господарства, сільським бюджетом недоотримано коштів на суму 5,54 тис. гривень.

За результатами ревізії відповідно до пункту 2 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України Державною фінансовою інспекцією в Сумській області проведено зупинення операцій з бюджетними коштами на реєстраційних рахунках Соснівської  сільської ради. На 3 посадових осіб складені протоколи про адміністративне правопорушення за ст. 164-2 КУпАП.

Проведеною ревізією бюджету Баницької сільської ради за період з 01.01.2011 по 31.01.2013 виявлено порушень на загальну суму 61,37 тис. грн., з яких: недоотримання фінансових ресурсів - 38,47 тис. грн.; незаконні видатки, що призвели до збитків – 0,78 тис. грн.; видатки, що не призвели до втрат – 0,42 тис. грн., інші порушення фінансової дисципліни –  21,70 тис. гривень.

За результатами ревізії відповідно до пункту 2 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України Державною фінансовою інспекцією в Сумській області проведене зупинення операцій з бюджетними коштами на реєстраційних рахунках Баницької сільської ради. На 2 посадових осіб складені протоколи про адміністративне правопорушення за ст. 164-2 КУпАП.

Ревізією дотримання чинного законодавства при наданні в оренду земельних ділянок, повноти та своєчасності надходження коштів до бюджету від оренди земельних ділянок встановлено, що внаслідок не сплати до бюджету належної суми орендної плати за користування земельними ділянками місцевими бюджетами недоотримано орендної плати на суму 14,17 тис. гривень.

Ревізією встановлено, що внаслідок невиконання умов Угоди про соціально-економічне співробітництво сільським бюджетом недоотримано доходів на загальну суму 23,00 тис. гривень.

Ревізією встановлено, що сільською радою надавались послуги по централізованому водопостачанню фізичним особам без відповідної ліцензії на суму 21,70 тис. гривень.

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією проведено ревізію фінансово-господарської діяльності комунального закладу Сумської обласної ради Шалигинської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Глухівського району за період з 01.01.2011 по 30.04.2013, якою виявлено порушень на загальну суму 136,05 тис. грн., з яких: незаконні видатки, що призвели до збитків – 136,05 тис.гривень.

За результатами ревізії відповідно до пункту 2 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України Державною фінансовою інспекцією в Сумській області проведене зупинення операцій з бюджетними коштами на реєстраційних рахунках комунального закладу Сумської обласної ради Шалигинської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Глухівського району. На 2 посадових осіб складені протоколи про адміністративне правопорушення за ст. 164-2 КУпАП.

Ревізією дотримання законодавства про індексацію грошових доходів населення встановлено, що у зв’язку із  не вірно визначеним базовим місяцем для проведення індексації зайво нарахована та виплачена індексація заробітної плати працівникам школи-інтернат на загальну суму 133,5 тис. гривень.

Ревізією дотримання законодавства при нарахуванні та здійсненні виплат заробітної плати працівникам за час відпустки встановлено, що працівникам школи-інтернату безпідставно надавались додаткові відпустки за  роботу із шкідливими і важкими умовами праці, що призвело до зайвого нарахування і виплати відпускних працівникам школи-інтернат на загальну суму 2,55 тис. гривень.


Про проведення ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією  28.03.2014 буде розпочата  ревізія   окремих питань фінансово-господарської діяльності Глухівської районної лікарні державної ветеринарної медицини за період з 01.01.2011 по завершений місяць 2014 року.

 Мета проведення ревізії: перевірити стан дотримання законодавства при складанні і виконання місцевого бюджету, дослідити стан дотримання фінансово-бюджетної дисципліни учасниками бюджетного процесу, що здійснюють та/або використовують кошти відповідного місцевого бюджету чи майно територіальної громади. Встановити, чи забезпечується об’єктом контролю  виконання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов’язань, стану і достовірності бухгалтерського обліку і фінансової звітності.

Всім громадянам, що мали правові та, можливо, іншого роду взаємовідносини з установою, де  проводиться контрольний захід, надається можливість звернутися (письмово, на особистому прийомі або по телефону  2-43-29, 2-35-30) до Глухівської об’єднаної державної фінансової інспекції (адреса: вул. Києво-Московська,31, м. Глухів, Сумська область, 41400) з інформацією про можливі порушення законодавства на зазначеному об’єкті контролю та зловживання працівників, що там працюють.

 Начальник    Р.М.Іванченко


 Про результати ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Глухівської районної державної адміністрації

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією відповідно до п. 2.3.1.1  розділу ІІ «Глухівська об’єднана державна фінансова інспекція» Плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції на ІУ квартал 2013 року проведено ревізію фінансово–господарської діяльності відділу освіти Глухівської районної державної адміністрації за період з 01.12.2011 по 31.12.2013. 

Ревізією виявлено порушень на загальну суму 157,86 тис. грн., з них: недоотримання коштів місцевим бюджетом – 10,63 тис. грн., незаконні видатки, що призвели до збитків – 116,51 тис. грн., нецільове використання бюджетних коштів – 28,00 тис. грн. та інші порушення фінансової дисципліни – 2,72 тис. грн. В ході ревізії відшкодовано порушень на загальну суму 2,72 тис. грн., з них: 2,72 тис. грн. – інші порушення.

За результатами ревізії відповідно до пункту 2 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України Державною фінансовою інспекцією в Сумській області проведене зупинення операцій з бюджетними коштами на реєстраційних рахунках відділу освіти Глухівської районної адміністрації. До фінансового управлінням Глухівської районної державної адміністрації направлено листи щодо призупинення та зменшення бюджетних асигнувань відділу освіти та проінформовано Глухівську міжрайонну прокуратуру і Глухівську райдержадміністрацію.

На 18 посадових осіб складені протоколи про адміністративне правопорушення за ст. 164-2 КУпАП. За порушення бюджетного законодавства на керівника установи складено протокол за ст. 164-12 КУпАП.

Начальник Р.М.Іванченко

 


Про проведення ревізії фінансово-господарської діяльності

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією з 30.12.2013 буде розпочата  ревізія   фінансово-господарської діяльності Управління освіти, молоді та спорту Глухівської районної державної адміністрації за період з 01.12.2011 по завершений місяць 2013 року.

Мета проведення ревізії: перевірити стан дотримання законодавства при складанні і виконання місцевого бюджету, дослідити стан дотримання фінансово-бюджетної дисципліни учасниками бюджетного процесу, що здійснюють та/або використовують кошти відповідного місцевого бюджету чи майно територіальної громади. Встановити, чи забезпечується об’єктом контролю  виконання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов’язань, стану і достовірності бухгалтерського обліку і фінансової звітності.

Всім громадянам, що мали правові та, можливо, іншого роду взаємовідносини з установою, де  проводиться контрольний захід, надається можливість звернутися (письмово, на особистому прийомі або по телефону  2-43-29, 2-35-30) до Глухівської об’єднаної державної фінансової інспекції (адреса: вул. Києво-Московська,31, м. Глухів, Сумська область, 41400) з інформацією про можливі порушення законодавства на зазначеному об’єкті контролю та зловживання працівників, що там працюють.

Начальник  Р.М.Іванченко


Про проведення анкетування

 Глухівська об’єднана державна фінансова інспекція повідомляє, що Державною фінансовою інспекцією України відповідно до п. 2.17 Плану контрольно-ревізійної роботи Держфінінспекції України на ІІ квартал 2013 року проводяться ревізії Міністерства аграрної політики та продовольства України та підприємств, установ і організацій, що входять до сфери його управління за 2010 – 2012 роки та звітний період 2013 року.

З метою встановлення проблемних питань, які впливають на якість надання державної фінансової підтримки суб’єктам господарювання у агропромисловому комплексі, проводиться анонімне анкетування сільгоспвиробників.

Заповнені анонімні анкети будуть прийняті за адресою Глухівської об’єднаної Держфінінспекції до 24.06.2013: вул. Києво-Московська, 31, м. Глухів, Сумська область, 41400 або на сайт Глухівської ОДФІ -krо.gluhov@gmail.com.

 

Анонімна анкета
опитування сільськогосподарських товаровиробників

1. З якого джерела ви дізнались про можливість отримати фінансову підтримку від держави?

     засоби масової інформації (газети, телебачення, радіо тощо);

     місцеві органи влади (обласна, районна або сільська рада, управління агропромислового розвитку;

     інше (розшифрувати) ________________________________________________.

2. Чи Ви приймаєте (приймали упродовж останніх трьох років) участь у конкурсах для отримання фінансової підтримки від держави?

     ні;

     так:        - кожний рік;

                  - лише у 2010 році;

                 - лише у 2011 році;

                  - лише у 2012 році;

                  - у 2010-2011 роках;

                  - у 2011-2012 роках;

                 - у 2010, 2012 роках;

 3. Чому Ви не приймаєте участь у конкурсі? (респонденти, які у попередньому запитанні відповіли «так» на це питання не відповідають)

     відсутність інформації щодо умов проведення конкурсу;

     відсутність зацікавленості в отриманні фінансової підтримки від держави;

     перепони корупційного характеру з боку чиновників;

     інше (розшифрувати) ________________________________________________.

4. Чи вимагалися від Вас чиновниками кошти для перемоги у конкурсі на отримання державної фінансової підтримки?

     ні;

     так:        - до 1000 грн;

                  - більше 1000 грн;

                  - певний відсоток від можливої суми фінансової підтримки (при можливості зазначити такий відсоток) ____%.

5. Скільки разів ви приймали участь у зазначених конкурсах?

     - 1;     - 2;     - 3;      - 4;     - 5;      - більше 5-ти;

6. Скільки разів ви отримували фінансову підтримку від держави?

     - 1;     - 2;     - 3;      - 4;     - 5;      - більше 5-ти;

7. Зазначте причини, через які Вам відмовлено в участі у конкурсі.

     несвоєчасне надання заяви для участі у конкурсі або подання на розгляд комісії неповного пакету документів;

     відмова комісії прийняти заяву, на мій погляд, була необґрунтована, оскільки (розшифрувати) _______________________________________________________.

     інше (розшифрувати) ________________________________________________.

8. Чи відомі Вам  випадки фальсифікації результатів конкурсу?

     ні;

     так (розшифрувати) _________________________________________________.

9. Зазначте Ваші пропозиції щодо вдосконалення механізму надання державної фінансової підтримки.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

 


 Про факти порушень, встановлених ревізією сільського бюджету, фінансово-господарської діяльності органів місцевого самоврядування Соснівської сільської ради Глухівського  району

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією відповідно до п. 2.3.6.1 розділу ІІ „Глухівська об’єднана державна фінансова інспекція” Плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції в Сумській області на ІІ квартал 2013 року 12.04.2013 по 27.05.2013 проведено планову ревізію сільського бюджету, фінансово-господарської діяльності органів місцевого самоврядування Соснівської сільської ради за період з 01.01.2010 по 31.03.2013.

В ході зазначеної ревізії встановлено порушень фінансової дисципліни на загальну суму 52,95 тис. грн., з якої: 2,83 тис. грн. - незаконні витрати, що призвели до втрат, 49,30 тис. грн. - недоотримання доходів бюджетами всіх рівнів, 0,82 тис. грн. - інші фінансові порушення, що не призвели до втрат.

Так, ревізією встановлено, що в порушення вимоги ст. 1 Закону України „Про оплату праці” від 24.03.1995 № 108/95-ВР, ст. 94 Кодексу законів про працю України від 10.12.1971 № 322-VІІІ, п. 1.2 Порядку № 2, Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 № 44, п. 2.14 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, п. 10 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 № 100 (із змінами) та ч.1 ст. 3, ч. 7 ст. 8, ч. 8 ст. 9 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № ХІV нараховано та виплачено заробітної плати під час перебування на лікарняному; здійснення виплат заробітної плати працівникам за час відпустки; зайво нарахованої та виплаченої індексація заробітної плати працівникам сільської ради на загальну суму 2,83 тис. грн., чим завдано сільській раді матеріальної шкоди (збитків) на відповідну суму.

Ревізією встановлено, що в порушення вимог ст. 124, 125, ч.1 ст.206 Земельного кодексу України від 25.10.2001 № 2768-ІІІ, ст. 21 Закону України „Про оренду землі” від 06.10.1998 № 161-XIV, ст. 288 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ, ст. 78 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542 - ІІІ, Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VІ,  ст. 2 Закону України „Про плату за землю” від 03.07.1992 № 2535-ХІІ та ч.2 ст.69 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542 - ІІІ, ч. 4 ст. 69 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VІ, ст.19 Закону України „Про плату за землю” від 03.07.1992 № 2535 – ХІІ в результаті використання земельних ділянок під проектними польовими дорогами між паями громадян та не витребуваними земельними частками (паями) без укладання договорів оренди та без сплати орендної плати  місцевими бюджетами недоотримано орендної плати на суму  40,78 тис. грн.,  чим завдано  сільській раді матеріальної шкоди (збитків) на відповідну суму.

За результатами ревізії на сільського голову, секретаря сільської ради та головного бухгалтера складені протоколи про адміністративне правопорушення за статтею 164-2 КУпАП.


 Про проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального закладу Сумської обласної ради Шалигинської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Глухівського району

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією з 27.05.2013 буде розпочата  ревізія   фінансово-господарської діяльності Комунального закладу Сумської обласної ради Шалигинської спеціальної загальноосвітньої     школи-інтернат Глухівського району за період з 01.01.2011 по 30.04.2013.

Мета проведення ревізії:перевірити стан дотримання законодавства при складанні і виконання кошторисів бюджетної установи, дослідити стан дотримання фінансово-бюджетної дисципліни учасниками бюджетного процесу, що здійснюють та/або використовують кошти відповідного місцевого бюджету. Встановити, чи забезпечується об’єктом контролю  виконання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов’язань, стану і достовірності бухгалтерського обліку і фінансової звітності.

Всім громадянам, що мали правові та, можливо, іншого роду взаємовідносини з установою, де  проводиться контрольний захід, надається можливість звернутися (письмово, на особистому прийомі або по телефону 2-43-29, 2-35-30) до Глухівської об’єднаної державної фінансової інспекції (адреса: вул. Києво-Московська, 31, м. Глухів, Сумська область, 41400) з інформацією про можливі порушення законодавства на зазначеному об’єкті контролю та зловживання працівників, що там працюють.


 Про проведення ревізії бюджету Соснівської сільської ради Глухівського району 

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією з 12 квітня 2013 року буде розпочата планова ревізія бюджету Соснівської сільської ради Глухівського району  за період  з 01.01.2010 по 31.03.2013.

 Мета проведення ревізії: перевірити стан дотримання законодавства при складанні і виконання місцевого бюджету, дослідити стан дотримання фінансово-бюджетної дисципліни учасниками бюджетного процесу, що здійснюють та/або використовують кошти відповідного місцевого бюджету чи майно територіальної громади. Встановити, чи забезпечується об’єктом контролю  виконання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов’язань, стану і достовірності бухгалтерського обліку і фінансової звітності.

 Всім громадянам, що мали правові та, можливо, іншого роду взаємовідносини з установою, де  проводиться контрольний захід, надається можливість звернутися (письмово, на особистому прийомі або по телефону (244)  2-43-29, 2-35-30) до Глухівської об’єднаної державної фінансової інспекції (адреса: вул. Києво-Московська,31, м. Глухів, Сумська область, 41400) з інформацією про можливі порушення законодавства на зазначеному об’єкті контролю та зловживання працівників, що там працюють.


Про факти порушень, встановлених ревізією бюджету Баницької сільської ради Глухівського району

Глухівською об’єднаною державною фінансовою інспекцією проведено ревізію бюджету Баницької сільської ради (сільський голова Баклан С.О., головний бухгалтер  Савченко Т.О.) за період з 01.01.2011 по 31.01.2013.

Ревізією виявлено порушень на загальну суму 61,37 тис. грн., з яких: недоотримання фінансових ресурсів - 38,47 тис. грн.; незаконні видатки, що призвели до збитків – 0,78 тис. грн.; видатки, що не призвели до втрат – 0,42 тис. грн., інші порушення фінансової дисципліни –  21,70 тис. гривень.

Про результати ревізії проінформовано Глухівську райдержадміністрацію, Глухівську міжрайонну прокуратуру. Лист – вимогу направлено сільському голові.

За результатами ревізії відповідно до пункту 2 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України Державною фінансовою інспекцією в Сумській області проведене зупинення операцій з бюджетними коштами на реєстраційних рахунках  Баницької сільської ради.