НОВОУТВОРЕНІ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ МАЮТЬ ЗАТВЕРДЖУВАТИ ПЕРЕЛІК СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ, ВИХОДЯЧИ ІЗ ВЛАСНОЇ ПОТРЕБИ
Начальник юридичного відділу апарату Сумської облдержадміністрації Світлана КАЛАЙДОВА під час брифінгу розповіла про основні аспекти реорганізації райдержадміністрацій, що відбувається у рамках децентралізації
Посадовець нагадала, що 30 грудня набула чинності Постанова від 28 грудня 2020 р. № 1336 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 р. № 606», в якій йдеться про зміни в рекомендаційних переліках структурних підрозділів районних державних адміністрацій.
Згідно зі змінами, структурні підрозділи райдержадміністрації поділяються на структурні підрозділи щодо здійснення виконавчої влади з питань (внутрішнього аудиту; соціального захисту населення; інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю; цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг; оборонної роботи; цивільного захисту), структурні підрозділи із забезпечення взаємодії та здійснення окремих повноважень органів місцевого самоврядування з питань: фінансів; забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування; соціально-економічного розвитку території, а саме: економіки, агропромислового розвитку; освіти, охорони здоров’я, культури, спорту; інфраструктури, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, екології. Також є архівний підрозділ та служба у справах дітей.
«Цей перелік є рекомендаційним, не є обов’язковим до застосування. І кожна райдержадміністрація, виходячи із власної потреби, буде затверджувати свою структуру», – підкреслила Світлана Калайдова.
Текст постанови читайте за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-postanovi-a1336