Районна газета

ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

Протягом 1 кварталу 2018 року до керівництва управління надійшло 109 звернень, в тому числі на особистих прийомах прийнято 69 осіб, на виїзних прийомах - 31 особа, надійшло письмових  звернень 3, з Державної установи «Урядовий контактний центр» - 6. З загальної кількості звернень учасників бойових дій - 1 особа, учасників війни – 1 особа, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 24 особи, інвалідів інших категорій - 7 осіб, «дітей війни» - 9 осіб, інших соціальних категорій громадян – 67 осіб.

Найбільша питома вага порушених питань пов’язана з призначенням та перерахунком пенсій (61 особа),  щодо підвищення розміру  пенсій (18 осіб), визначення права на пенсію (14 осіб), виконання рішення суду – 5 осіб.

Проведено 7 виїзних прийомів, з них 1 до осіб з обмеженими фізичними можливостями, а саме  інвалід 1 групи.

З початку року право на звернення через приймальню "фронт-офісу" реалізували 2947 громадян.

В управлінні працює «гаряча телефонна лінія», яка дає переваги громадянам у порівнянні з письмовими зверненнями завдяки безпосередньому спілкуванню по телефону з керівництвом управління.  За телефонами „гарячої лінії” протягом 1 кварталу 2018 року 29 жителів міста та району отримали консультації та роз’яснення.

Протягом звітного періоду до управління надійшло 52 письмових звернення. Всі звернення розглянуті вчасно, згідно Закону України “Про звернення громадян”. При цьому 43 звернення надійшли безпосередньо від заявників,  3 – поштою, 6 - гаряча урядова лінія. На 86 звернень громадян надані роз’яснення, 23 звернення знаходяться на розгляді.

Повторні звернення до управління не надходили. Надійшло 23 масових звернення від інвалідів ЧАЕС з питання перерахунку пенсії надійшли до управління.

Випадки неякісного розгляду звернень та порушення етики службової поведінки відсутні.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян щомісячно розглядалося на службових нарадах при начальнику управління.

Організація роботи щодо ведення діловодства за зверненнями громадян, які надходять у письмовому вигляді, проводиться у відповідності з вимогами Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Пенсійному фонді України.