Районна газета

ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В ГЛУХІВСЬКОМУ ОБ’ЄДНАНОМУ УПРАВЛІННІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА 1 ПІВРІЧЧЯ 2018 РОКУ

В управлінні створені всі необхідні умови для реалізації громадянами наданого Конституцією України права на звернення, в тому числі і для громадян з обмеженими фізичними можливостями. Приміщення управління обладнано пандусами, які забезпечують безперешкодний доступ інвалідів або людей похилого віку до приміщення. При вході в управління для осіб з обмеженими фізичними можливостями встановлено кнопку виклику спеціаліста для надання, у разі потреби, необхідної консультаційної допомоги.

Прийом громадян здійснюється згідно затверджених графіків, забезпечується контроль за їх дотриманням.

Протягом  1 півріччя 2018 року до керівництва управління надійшло 614 звернень, в тому числі на особистих прийомах було прийнято 151 осіб, на виїзних прийомах - 452 особа. Надійшло письмових  звернень 16, з Державної установи «Урядовий контактний центр» - 6.  З загальної кількості звернень  учасників бойових дій - 2 особа, учасників війни – 2 особа, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 57 особи, інвалідів інших категорій - 47 осіб, «дітей війни» - 20 осіб, військовослужбовців – 3 осіб, державних службовців – 5 осіб ,  багатодітні сім’ї - 2  інших соціальних категорій громадян – 476 осіб.

Найбільша питома вага порушених питань  пов’язана з призначенням  та перерахунком пенсій (114 особи),  щодо підвищення розміру  пенсій (163 осіб), визначення права на пенсію (24 осіб), виконання рішення суду – 14 осіб.

Проведено 46 виїзних прийомів, з них 9 до осіб з обмеженими фізичними можливостями, а саме  інваліди 1 групи.

В управлінні працює «гаряча телефонна лінія», яка дає переваги громадянам у порівнянні з письмовими зверненнями завдяки безпосередньому спілкуванню по телефону з керівництвом управління.  За телефонами „гарячої лінії” протягом 1півріччя 2018 року 69 жителів міста та району отримали консультації та роз’яснення.

Протягом звітного періоду до управління надійшло 68 письмових звернення. Всі звернення розглянуті вчасно, згідно Закону України “Про звернення громадян”. При цьому 57 звернення надійшли безпосередньо від заявників,  5 – поштою, 6 - гаряча урядова лінія.

Випадки неякісного розгляду звернень та порушення етики службової поведінки відсутні.

Продовжується робота по роз’ясненню  громадянам можливості отримання консультацій за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, який дає змогу отримати вільний доступ до об’єктивної та своєчасної інформації. Станом на 27.06.2018 на веб-порталі зареєструвалося  27398 користувача, в тому числі 14344 пенсіонери або 53,83% від загальної чисельності.

Робота по розгляду звернень громадян, організація особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва управління. Враховуючи особливу роль звернень громадян до органів державної влади, управління постійно працює над підвищенням якості обслуговування громадян. Ведеться постійний контроль за своєчасністю реакції від усіх структурних підрозділів на проблемні питання пенсіонерів. Проводиться детальний аналіз проблем, які порушуються у зверненнях, ведеться робота над виявленням причин цих звернень та вживаються відповідні заходи реагування.