Районна газета

Державні закупівлі

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про здійснення державних закупівель"

Глухівська районна державна адміністрація

Відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації

Відділ культури, молоді і спорту Глухівської районної державної адміністрації

Управління соціального захисту населення Глухівської районної державної адміністрації

Фінансове управління Глухівської районної державної адміністрації Сумської області

 

Офіційний загальнодержавний веб-портал «Державні закупівлі»

Портал з питань державних закупівель «Центр Державних Замовлень»
Офіційний веб-портал доступу до публічної інформації щодо державних закупівель в Сумській області

ПРО НАВЧАННЯ У СФЕРІ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Доводимо до відома, що 12-13 липня 2018 року у м. Шостка та 11-12 липня, 11-13 вересня 2018 року у м. Одеса для голів, секретарів та членів тендерного комітету буде проведено навчання (підвищення кваліфікації) у сфері здійснення публічних закупівель за Програмою Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з отриманням сертифікату встановленого зразка.

Питання курсів:

- Моніторинг публічних закупівель по новому з 2018 року;

- Вчимо користуватись електронним майданчиком;

- Тендерний комітет та уповноважені особи замовника;

- Визначаємо предмет закупівлі;

- Планування процедур закупівлі;

- Допорогові електронні закупівлі;

- Особливості складання тендерної документації;

- Оцінка тендерних пропозицій;

- Кваліфікаційні вимоги до учасників за статтями 16 та 17 Закону;

- Відкриті реєстри;

- Особливості укладання договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору;

- Процедура відкритих торгів за Законом про публічні закупівлі;

- Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі за новим Законом;

- Звітування за процедурами закупівлі;

- Порядок оскарження дій замовника під час проведення торгів.

 

Для реєстрації необхідно заповнити заявку на участь та надіслати на:

Тел./факс (044) 225-33-53  E-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

НАВЧАННЯ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Сумська торгово-промислова палатазапрошує членів тендерних комітетів отримати нові знання всфері публічних закупівель на тренінгах, які відбудуться 4-5 червня 2018 року в м. Суми,за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 7A (BЦ Іллінський, 2 поверх, зал №3).

На тренінгах будуть розглянуті актуальні зміни до законодавства у 2018 році та зміни до Закону України «Про публічні закупівлі»:

Зміни щодо обов'язкового проведення закупівель від 50 000,00 гривень. за спрощеною процедурою;

Виправлення помилки учасниками протягом 24 годин з моменту розгляду пропозиції;

Моніторинг закупівель: що мас знати тендерний комітет;

Оприлюднення річного плану закупівель у 2018 році: як спростити свою роботу у плануванні й не порушити Закон. Повий функціонал майданчиків;

Внесення змін до річного плану та додатку, якщо є додатково виділені кошти;

Обгрунтування проведення переговорної процедури закупівлі у 2018 роиі.

Закупівля електричної енергії з 2019 року за процедурою відкриті торги;

Закупівля природного газу за процедурою відкритих торгів у 2018 році. Як убезпечити організацію від постійного росту цін.

Вимоги до учасників за статтею 17 Закону: як правильно прописати;

Проведення закупівель робіт (реконструкція, будівництво, капітальний ремонт та ін.);

Правильне оприлюднення звіту про укладений договір: покрокова інструкція.

Інформація, надана під час семінару, стане у пригоді і тим замовникам, які хоч і не повинні створювати тендерні комітети, але проводять допорогові закупівлі через електронну систему публічних закупівель ProZorro.

Вартість за навчання для замовників за 1 людину - 1332 гри з ІІДВ.

По закінченню навчання видаються сертифікати.

Тренінги проводить Білопільська Олександра Олександрівна, кандидат економічних наук, сертифікований тренер проведення тренінгів для членів тендерних комітетів протягом 4-х років.

Для реєстрації на участь у семінарі та отримання додаткової інформації, звертайтеся за телефоном (0542)77-07-67, 067-542-91-19, 050-407-22-25 або на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Додатково інформуємо про нові послуги у сфері публічних закупівель:

-       супровід планування закупівель, створення річного плану та оприлюднення річного плану і додатку до річного плану;

-       супровід при проведенні переговорних процедур закупівель;

-       супровід при проведенні тендерів за процедурою відкриті торги для закупівлі природного газу;

-       супровід складання тендерної документації за процедурою відкриті торги, протоколів прийнятих рішень та консультаційна допомога щодо оприлюднення всіх документів стосовно тендерів;

-       супровід при проведенні допорогових закупівель, підготовці документації, протоколів , звітів.

Вартість послуг - договірна.


Економія з «ProZorro» за І квартал 2018 року

За І квартал 2018 року по Глухівському району через електронну систему державних закупівель «ProZorro» оголошено закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на суму 7258255,73 гривень, заключено 43 договори на суму 3752864,53 гривень, підтверджена економія склала – 106775,20  гривень.

У зв’язку з відсутністю пропозицій відмінено 6 закупівель на загальну суму 1887562,00 гривень.


 Оголошення

Навчання у сфері публічних закупівель

Сумська торгово-промислова палата запрошує членів тендерних комітетів на навчання у сфері публічних закупівель, яке відбудеться 2-3 квітня 20J8 року в м. Суми, за адресою: м. Суми, вул. Іллінська. 7А (ВЦ Іллінськкй, 2 поверх, зал №3, початок о 09:30).

На семінарах будуть розглянуті актуальні зміни до законодавства у 2018 році, успішна практика проведення закупівель, приклади проблемних ситуацій, зокрема з питань:

-       Оприлюднення річного плану закупівель у 2018 році: як спростити свою роботу у плануванні й не порушити Закон. Новий функціонал майданчиків;

-       Внесення змін до річного плану та додатку, нові правила оприлюднення;

-       Обгрунтування проведення переговорної процедури закупівлі у 2018 році. Особливості проведення переговорної процедури в системі електронних закупівель;

-       Закупівля природнього газу за процедурою відкритих торгів у 2018 році. Закупівля газу за ринковими цінами: юридичні «уловки» актуального питання. Як закупити у відповідності до Закону:

-       Пошук інформації про учасників у відкритій єдиних реєстрах доступ до яких є вільним: що повинен знати та вміти тендерний комітет;

-       Новий формат отримання довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів - особливості даної зміни у вимогах тендерної документації;

-       Вимоги до учасників за статтею 17 Закону: як правильно прописати;

-       Перевірка довідки про відсутність судимості на новому інтернет-ресурсі;

-       Проведення закупівель робіт (реконструкція, будівництво, капітальний ремонт та ін.);

-       Правильне оприлюднення звіту про укладений договір: покрокова інструкція.

-       Створення тендерного комітету. Розподіл обов’язків у відповідності до законодавства.

Інформація, надана під час семінару, стане у пригоді і тим замовникам, які хоч і не повинні створювати тендерні комітети, але проводять допорогові закупівлі через електронну систему публічних закупівель ProZorro.

Вартість за навчання для замовників за 1 людину - 1332 гривні з ПДВ.

По закінченню навчання видаються сертифікати.

Тренінги проводить Білопільська Олександра Олександрівна, кандидат економічних наук, сертифікований тренер проведення тренінгів для членів тендерних комітетів протягом 4-х років.

Для реєстрації на участь у семінарі та отримання додаткової інформації, звертайтеся за телефоном (0542)77-07-67, 067-542-91-19, 050-407-22-25 або на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Додатково інформуємо про нові послуги у сфері публічних закупівель:

-       супровід планування закупівель, створення річного плану та оприлюднення річного плану і додатку до річного плану;

-       супровід при проведенні переговорних процедур закупівель;

-       супровід при проведенні тендерів за процедурою відкриті торги для закупівлі природного газу;

-       супровід складання тендерної документації за процедурою відкриті торги, протоколів прийнятих рішень та консультаційна допомога щодо оприлюднення всіх документів стосовно тендерів;

-       супровід при проведенні допорогових закупівель, підготовці документації, протоколів , звітів.

Вартість послуг - договірна.

ЕКОНОМІЯ З "PROZORRO"

За 2017 рік по Глухівському району через електронну систему державних закупівель «ProZorro» оголошено закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на суму 15909234,00 гривень, заключено 96 договорів на суму 10639821,62 гривень, підтверджена економія склала – 162464,44  гривень.

У зв’язку з відсутністю пропозицій відмінено 19 закупівель на загальну суму 4462251,00 гривень.