Районна газета

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Щоденний прийом громадян для надання консультативних послуг населенню проводить головний спеціаліст відділу організаційної роботи, комунікацій з громадськістю та управління персоналом, відповідальний за роботу зі зверненнями громадян у Глухівській районній державній адміністрації, Курочкіна Тетяна Сергіївна у робочі дні: понеділок-четвер - з 08.00 до 17.15, п’ятниця – з 8.00 до 16.00.

В Глухівській районній державній адміністрації цілодобово працює "гаряча" телефонна лінія

тел. (05444) 2-22-19

Надіслати звернення до керівництва Глухівської районної державної адміністрації із використанням мережі Інтернет можна за електронною адресою:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вимоги до електронного звернення(ст. 5 Закону України  «Про звернення громадян»)

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.

Відповідно до статті 38 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" "громадяни звертаються до місцевих державних адміністрацій у вирішенні питань, що належать до сфери повноважень місцевих державних адміністрацій".

 

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН З ОСОБИСТИХ ПИТАНЬ КЕРІВНИЦТВА ГЛУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН З ОСОБИСТИХ ПИТАНЬ КЕРІВНИЦТВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ТЕЛЕФОН ДОВІРИ

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ДО ГЛУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЗРАЗОК НАПИСАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ПЕРВИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ

НОРМАТИВНА БАЗА

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ

ЗВІТИ ПРО РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН


 ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ ГЛУХІВСЬКОГО РАЙОНУ!

Розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 30.03.2012 № 114-ОД створено державну установу «Сумський обласний контактний центр», де відкрито «гарячу телефонну» лінію для жителів Сумської області.

Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:

на умовах п’ятиденного робочого тижня;

час роботи з 8.00 до 18.00 години;

звернення громадян приймаються за номерами телефону: (0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м.Суми та Сумського району), 0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області).Також можна звернутися за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Урядова «гаряча лінія» - 1545    


Оновлено 07.09.2018

ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ВІКТОРІЇ СОКОЛ

В приміщенні Глухівської районної державної адміністрації відбувся особистий прийом громадян голови Глухівської районної державної адміністрації Вікторії СОКОЛ

До керівника звернулись жителі села Черневе, які незадоволені поштовими послугами. А саме: їх турбувало питання покращення якості обслуговування клієнтів та умов праці поштовика, що обслуговує територію вищезазначеного населеного пункту.

Вікторія СОКОЛ уважно вислухала проблемне питання та надала відповідні доручення щодо його вирішення.


НА ПРИЙОМІ У ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Голова райдержадміністрації Вікторія СОКОЛ провела особистий прийом громадян на території Перемозької та Баницької сільських рад.

Питання, з якими звернулися жителі до керівника району, стосувалися перерахунку пенсій, працевлаштування, підвищення орендної ставки за земельні паї, виділення землі учасникам антитерористичної операції та інші.

Усі питання поставлені на контроль відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації. При опрацюванні звернень Вікторія СОКОЛ відзначила, що представники органів місцевого самоврядування теж повинні детально аналізувати звернення жителів та реагувати на проблемні питання, які виникають на підпорядкованій території.


ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Перший заступник голови Глухівської районної державної адміністрації Володимир КАРТАВИЙ провів особистий прийом громадян на території Білокопитівської та Студеноцької сільських рад.

До керівника надійшло 3 звернення від жителів Глухівського району. Питання стосувались ремонту харчоблоку дошкільного навчального закладу, придбання ліків для поповнення аптечного кіоску, заміна вхідних дверей фельдшерсько-акушерського пункту та інші. Всі питання на контролі.


ВОЛОДИМИР КАРТАВИЙ ПРОВІВ ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Тимчасово виконуючий обов’язки голови Глухівської районної державної адміністрації Володимир Картавий провів черговий прийом громадян з особистих питань на території Баницької сільської ради.

До очільника району звернулось 2 громадян: Тищенко Катерина Андріївна, пенсіонерка, яку турбувало питання підвищення орендної плати за землю до 7 відсотків та Скворцова Валентина Василівна, вдова ліквідатора аварії на ЧАЄС І категорії.

Остання звернулась з болючим питанням – жінка не може отримати пенсії чоловіка, бо вона не досягла пенсійного віку. Крім того, просила роз’яснити: на які пільги має право як вдова ліквідатора.

Всі порушені питання взяті під особистий контроль та надані доручення відповідним службам.


СПІЛКУВАННЯ ВЛАДИ З ЖИТЕЛЯМИ РАЙОНУ  

Тимчасово виконуючий обов’язки голови Глухівської районної державної адміністрації Володимир Картавий провів черговий виїзний прийом громадян з особистих питань на території Шалигинської селищної ради.

Питання, які були поручені перед очільником району, стосувалися видалення аварійного дерева на приватній садибі, часткового ремонту дороги по вулиці Фабричній, відновлення втраченого паспорта громадянина України та інші.

Володимир Картавий уважно вислухав проблемні питання та надав відповідні доручення керівникам підпорядкованих структур.

Всі звернення поставлені на особистий контроль, встановлені контрольні строки їх виконання.