Адміністративні послуги
Центр надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації
Суб'єкти надання адміністративних послуг:
Відділ у Глухівському районі Головного управління Держгеокадастру в Сумській області
Глухівський МС УДМС України в Сумській області
Глухівське міськрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Послуги органів державної виконавчої влади
Адміністративні послуги що надаються через відділення поштового зв'язку
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру
Оновлено 01.10.2020
ЦНАП ЗВІТУЄ
Відділом з питань надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації протягом вересня 2020 року надано 813 адміністративні послуги
З них послуг Державної міграційної служби – 7 (0,86% від загальної кількості наданих послуг), 727 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 89,4% від загальної кількості послуг наданих послуг.
Станом на 30.09.2020 до районного бюджету перераховано 32 118 гривень. Всього з початку року надійшло в бюджет району за адміністративні та реєстраційні послуги - 266 428 гривень, з них саме за адміністративні послуги - 207 508 гривень.
Адміністраторами ЦНАП проведено 71 консультування на особистих прийомах та надано 8 консультацій в телефонному режимі. Через онлайн сервіси видано 183 документи. Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ЦНАП ІНФОРМУЄ: ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗА СЕРПЕНЬ 2020 РОКУ
Відділом з питань надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за серпень 2020 року надано 536 адміністративних послуг та перераховано до районного бюджету 19 612 гривень
З них послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру - 308, що складає 81,1% від загальної кількості наданих послуг, послуг Державної міграційної служби –12 (2,23%).
З початку року до бюджету району надійшло за адміністративні та реєстраційні послуги - 234 310 гривень, з них саме адміністративні послуги -175 390 гривень.
Крім того, проведено 81 консультування на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 8 консультацій в телефонному режимі.
Через онлайн сервіси видано 50 документів.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ЦНАП ІНФОРМУЄ
Відділом з питань надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за липень 2020 року надано 640 адміністративних послуг, з них Державної міграційної служби – 11 (1,8%), Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру – 308 (48,1%)
З початку року за адміністративні та реєстраційні послуги в бюджет району надійшло 214 698 гривень, з них за адміністративні послуги - 155 778 гривень.
На особистих прийомах адміністраторами ЦНАП проведено 126 консультувань та надано 7 консультацій в телефонному режимі.
Через онлайн сервіси видано 188 документів.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
УРЯД ЗАПРОВАДИВ ПРИНЦИП ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНОСТІ ПІД ЧАС РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК
Віднедавно прийнято Постанову Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок та внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України».
Документ розроблено для підвищення рівня доступності, відкритості та прозорості під час надання адміністративної послуги з державної реєстрації земельної ділянки.
У такий спосіб, рішення про реєстрацію земельних ділянок прийматимуться будь-якими державними кадастровими реєстраторами, адже вони обиратимуться системою Державного земельного кадастру за принципом випадковості.
Зокрема, передбачається скорочення термінів реєстрації земельних ділянок до семи робочих днів та зменшення кількості необґрунтованих відмов, що зумовлюють необхідність неодноразових звернень заявників із заявами та документами через ЦНАПи до державних кадастрових реєстраторів.
Також, в межах діджиталізації вноситимуться зміни до Постанови «Про затвердження Порядку реєстрації об’єктів державної експертизи землевпорядної документації та типової форми її висновку». Вони передбачають подання документів для проведення/одержання результатів державної експертизи землевпорядної документації в електронному вигляді.
Окрім цього, скасовується необхідність отримання супроводжувального листа від відповідного територіального органу Держгеокадастру перед направленням об’єкта експертизи до Центрального апарату. Достовірність висновку із державної експертизи перевірятиметься через QR-код.
Зверніть увагу, старт пілотного проєкту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок розпочався 10 червня, він триватиме протягом 2 років. Подача землевпорядної документації на експертизу онлайн — діятиме на постійній основі.
ДЕ УКРАЇНЦЯМ ШУКАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДЕРЖАВНІ ПОСЛУГИ — ПРО МІСЦЕ ОТРИМАННЯ, НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ ТАВАРТІСТЬ?
Гід з державних послуг — сховище інформації про всі наявні державні сервіси в Україні https://registry.diia.gov.ua/
Міністерство цифрової трансформації України створило та поширює застосунок "Гід з державних послуг" для отримання загальнодоступної інформації у державних реєстрах та сервісах.
Інформація у ньому легка для сприйняття і розподіляється за темами: залежно від сфери діяльності ви можете знайти потрібну послугу. Транспорт, будівництво та нерухомість, інтелектуальна власність, соціальний захист, реєстрація бізнесу — це неповний перелік сфер послуг, що містяться у Гіді.
Також інформацію можна шукати відповідно до життєвих ситуацій, які з вами трапляються. Наприклад, ви плануєте одружитися чи хочете купити автомобіль. Гід покаже вам послуги, необхідні у таких випадках.
Гід з державних послуг поки працює у тестовому режимі й постійно поповнюється новими даними. Тож якщо ви не знайшли необхідну послугу, почекайте — найближчим часом Гід допоможе знайти відповідь на потрібне питання.
ЦНАП ІНФОРМУЄ!
Відділом з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Глухівської районної державної адміністрації за червень 2020 року надано 492 адміністративні послуги та перераховано до районного бюджету 20 036 гривень. Всього з початку року надійшло в бюджет району за адміністративні та реєстраційні послуги – 201 146 гривень, з них за адміністративні послуги – 142 216 гривень
У структурі наданих адміністративних послуг переважають послуги Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (391 послуга або 79,5 % від загальної), 12 послуг Державної міграційної служби (2,5 % від загальної кількості наданих послуг).
Крім того, проведено 84 консультування на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 5 консультацій в телефонному режимі.
Через онлайн сервіси видано 37 документів. Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
НОВА ПОСЛУГА ВІД ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ
![]() |
За ініціативою Глухівського міського відділу управління Державної міграційної служби України в Сумській області було проведено заняття для представників ЦНАПу Глухівської районної державної адміністрації, Глухівської міської ради, Березівської сільської ради з питання «Реалізація експериментального проекту з оформлення паспорта та одночасної реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податку» |
Начальник Глухівського МВ УДМС України в Сумській області Тетяна БУХАНІСТА зазначила, що експерементальний проект щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини запроваджується шляхом забезпечення можливостей фізичним особам віком від 14 до 18 років під час оформлення паспорта громадянина України вперше за їх бажанням одночасно зареєструватися у Державному реєстрі фізичних осіб – платників платником податку без заповнення та подання облікової картки фізичної особи-платника податків чи будь-яких інших документів.
Оновлено 02.06.2020
Відділом з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Глухівської районної державної адміністрації за травень 2020 року надано 781 адміністративну послугу та перераховано до районного бюджету 28 811 гривень. Всього з початку року надійшло в бюджет району за адміністративні та реєстраційні послуги –181 110 гривень, з них за адміністративні послуги -122 180 гривень.
В структурі наданих адміністративних послуг переважають послуги Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру 582 послуги або 74,5 % від загальної кількості), 12 послуг Державної міграційної служби (1,5 % від загальної кількості наданих послуг).
Крім того, проведено 108 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАПу та надано 10 консультацій в телефонному режимі. Через онлайн сервіси видано 69 документів. Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Оновлено 06.05.2020
Відділом з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Глухівської районної державної адміністрації за квітень 2020 року надано загалом 731 адміністративну послугу та перераховано до районного бюджету Глухівського району 7 399 гривень.
Всього з початку року в бюджет району за адміністративні та реєстраційні послуги надійшло 122 299 тис. гривень, з них за адміністративні послуги – 93 369 гривень. З них послуг Державної міграційної служби –1 (0,13% від загальної кількості наданих послуг), 544 послуги Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 74,4% від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 50 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 5 консультацій у телефонному режимі.
Через онлайн сервіси видано 131документ.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Оновлено 05.02.2020
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за січень 2020 року надано 1581 послуг на загальну суму 28206, 00 тис. грн.
З них послуг Державної міграційної служби – 9 (0,56%) від загальної кількості наданих послуг) та 1509 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 95,4 % від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 58 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 5 консультацій в телефонному режимі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Оновлено 13.01.2020
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації у 2019 році надано 19 355 послуг на загальну суму 161 885,02 тис. гривень.
З них послуг Державної міграційної служби – 210 або 1,1% від загальної кількості наданих послуг та 14 364 послуги Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 74,2% від загальної кількості наданих послуг.
Крім того, проведено 2 384 консультування на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 70 консультацій у телефонному режимі.
Спеціалістами міськрайонного центру зайнятості та управління Пенсійного фонду України в Сумській області надано 2 537 консультацій.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Оновлено 02.12.2019
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за 11 місяців 2019 року надано 15679 послуг на загальну суму 150646 тис. гривень
З них послуг Державної міграційної служби –198 (1,26%) від загальної кількості наданих послуг) та 13083 послуги Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 83,4% від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 2319 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 66 консультацій в телефонному режимі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Оновлено 26.11.2019
![]() |
У Сумському центрі післядипломної освіти пройшов спеціалізований короткостроковий навчальний курс «Актуальні питання оформлення та видачі документів громадянам України, іноземцям. Ведення реєстру територіальної громади», участь у якому взяли представники центру надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації. Програма навчання – практично орієнтована. Працівники центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад отримали актуальну інформацію з питань: |
- громадянства України;
- документування іноземців та осіб без громадянства;
- паспорт громадянина України;
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- виїзд громадян на постійне місце проживання за кордон.
Програму семінару реалізовували викладачі-практики - працівники Управління Державної міграційної служби України в Сумській області. Це дає реальну можливість задовольнити освітні потреби слухачів в отриманні нових фахових компетенцій.
Оновлено 04.11.2019
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за 10 місяців 2019 рокк надано 14425 послуг на загальну суму 131455 тис. гривень.
З них послуг Державної міграційної служби –186 (1,28% від загальної кількості наданих послуг) та 11972 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 83 % від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 2195 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 59 консультацій в телефонному режимі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Оновлено 02.10.2019
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за 9 місяців 2019 рік надано 13555 послуг на загальну суму 118 тис. гривень.
З них послуг Державної міграційної служби – 175 або 12,9% від загальної кількості наданих послуг та 11251 послугу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 83,29 %.
Крім того, проведено 2049 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 55 консультацій в телефонному режимі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Оновлено 03.09.2019
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за серпень 2019 року надано 1821 послугу на загальну суму 11,714 тисяч гривень. Всього з початку року на суму - 100637,43 гривні.
З них послуг Державної міграційної служби – 7 (0,21% від загальної кількості наданих послуг) та 939 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 51,6% від загальної кількості наданих послуг.
Крім того, проведено 869 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 4 консультації у телефонному режимі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Оновлено 02.08.2019
ЦНАП ІНФОРМУЄ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації протягом липня 2019 року надано 1080 послуг на загальну суму 22,689 гривень
З них послуг Державної міграційної служби –23 (2,12% від загальної кількості наданих послуг) та 901 послугу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 83,4 % від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 152 консультування на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 4 консультацій у телефонному режимі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Оновлено 27.06.2019
ЗВІТ ПРО РОБОТИ ЦНАПУ ЗА ЧЕРВЕНЬ 2019 РОКУ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за червень 2019 року надано 1107 послуг на загальну суму 11,738 гривень.
З них послуг Державної міграційної служби –17 (1,53% від загальної кількості наданих послуг) та 713 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 64, 4 % від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 370 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 7 консультацій у телефонному режимі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ПІДСУМКИ РОБОТИ ЦНАПУ ЗА КВІТЕНЬ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за квітень 2019 рік надано 1371 послугу на загальну суму 9029,00 гривень.
З них послуг Державної міграційної служби –23 (1,6% від загальної кількості наданих послуг) та 1267 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 92,4 % від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 78 консультацій на особистих прийомах адміністраторами ЦНАПу та надано 5 консультацій у телефонному режимі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ЧАТ-БОТ: ДМС ЗАПРОВАДЖУЄ НОВИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС
Відтепер отримати консультацію з оформлення біометричних документів та скористатися офіційними електронними сервісами міграційної служби можливо в інтерактивному режимі – у популярних месенджерах Viber та Telegram.
Про це розповів Голова Державної міграційної служби Максим СОКОЛЮК під час брифінгу в інформаційному агентстві «Укрінформ»
Робота чат-бота полягає в тому, що він поставить особі кілька запитань щодо індивідуальних умов оформлення документа та поінформує, які саме документи потрібно мати із собою під час оформлення у міграційній службі або центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП). В інтерактивному режимі можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає ДМС – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на постійне та тимчасове проживання для іноземців та осіб без громадянства.
«Родзинкою сервісу є те, що кожна особа за своїм бажанням зможе отримати у месенджері повідомлення про кожен новий етап оформлення документа аж до моменту, коли документ прибуде до підрозділу для видачі», – зазначив Голова ДМС.
Чат-бот – це вже 12-й електронний сервіс, створений міграційною службою з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів ДМС. Користування новим сервісом та всіма електронними сервісами міграційної служби є безкоштовним для громадян.
«Електронні сервіси не лише спрощують отримання послуг громадянами, а й роблять роботу міграційної служби максимально прозорою та допомагають долати корупцію, крок за кроком знецінюючи її. – додав очільник, – Адже за умови використання електронних сервісів ДМС давати хабарі немає кому і за що».
Голова ДМС також зазначив, що сайт міграційної служби щомісяця відвідує більш як півмільйона громадян, загалом же протягом 2018 року електронними сервісами скористалися 35 мільйонів разів. Найбільш популярними з них є електронна черга, перевірка стану оформлення документа та перевірка документа за базами недійсних, втрачених та викрадених.
«Сервіси міграційної служби користуються величезним попитом і це означає, що ми рухаємось у вірному напрямку», – наголосив Максим СОКОЛЮК.
У брифінгу також взяли участь Валерій БАКАЛ – заступник Голови Державного агентства з питань електронного урядування України та Олексій КУБАРЬ – координатор проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального уряду Німеччини.
Посилання на чат-боти розміщено на сторінці онлайн-сервісів (Viber, Telegram).
ЗМІНЕНО ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ
19 березня 2019 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 18 липня 2018 року №710, якою внесено зміни до Порядку ведення Державного земельного кадастру (Постанова КМУ від 17 жовтня 2012 року №1051).
Вказані зміни дозволяють:
- кожному громадянину України отримувати викопіювання з Державного земельного кадастру у режимі онлайн з можливістю його друку на власному комп’ютері;
- сертифікованим інженерам-землевпорядникам подавати заяви про здійснення державної реєстрації земельної ділянки в електронній формі із застосуванням веб-технологій, з використанням особистого електронного цифрового підпису;
- сертифікованим інженерам-землевпорядникам проводити попередню перевірку електронних документів, які подаються для внесення відомостей до Державного земельного кадастру. Завдяки цьому, виконавці землевпорядних робіт самостійно виявлятимуть недоліки у електронних документах до їх подачі державним кадастровим реєстраторам;
- організувати он-лайн моніторинг усіх видів заяв, що опрацьовуються у Державному земельному кадастрі;
- скоротити кількість форм заяв щодо обмежень у використанні земель до однієї, що зменшить кількість випадків неузгодженостей під час подання відповідних документів як у заявників, так і у державних кадастрових реєстраторів;
- деталізувати підстави для відмови у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру, що зменшить ризик виникнення необґрунтованих відмов державних кадастрових реєстраторів за результатами розгляду відповідних документів.
Змінами впроваджено 17 видів електронних сервісів:
- електронні сервіси для отримання викопіювання з картографічної основи ДЗК, кадастрової карти (плану);
- попередня перевірка електронних документів – 4 види (для адміністративно-територіальних одиниць, нормативної грошової оцінки земель, обмеження у використанні земель та земельної ділянки);
- моніторинг розгляду звернень у системі ДЗК – 12 видів, які передбачені пунктом 211 Порядку ведення ДЗК.
Основні зміни
Тепер отримати викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) має право будь-яка фізична або юридична особа за умови її ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, в тому числі органи державної влади, органи місцевого самоврядування для здійснення своїх повноважень, визначених законом.
Викопіювання з картографічної основи ДЗК можна отримати онлайн з можливістю її друку на своєму комп’ютері для подальшого використання при підготовці землевпорядної документації.
Отже, тепер заявник витрачатиме менше часу на отримання зазначених графічних матеріалів і зможе використовувати їх при підготовці документації.
Спрощується процедура державної реєстрації земельної ділянки з урахуванням принципу екстериторіальності при наданні відповідної послуги, усуваються причини, які зумовлюють необхідність неодноразових звернень фізичних та юридичних осіб із заявами та документами через центри надання адміністративних послуг до державних кадастрових реєстраторів (у разі виявлення помилок, необхідності внесення певних уточнень), та, як наслідок, зменшуються зайві витрати матеріальних ресурсів. При цьому залишається можливість подання відповідних документів щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру до Державного кадастрового реєстратора.
Деталізуються підстави для відмови у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру:
- якщо підставою для відмови є невідповідність поданих документів вимогам законодавства, реєстратор в рішенні про відмову відзначає такі відомості з посиланням на нормативно-правовий акт і його положення, з якими виявлено невідповідність;
- у разі, якщо підставою для відмови є нерозбірливий текст, закреслені слова, помилки й т. п., реєстратор у своєму рішенні про відмову вказує назву документа і його частину, в якій написано нерозбірливий текст або виявлені помилки, а якщо заявник подав документи не в повному обсязі, то реєстратор зазначає назви документів, яких не вистачає.
Запроваджується он-лайн моніторинг розгляду усіх видів заяв, що опрацьовуються у Державному земельному кадастрі, з метою недопущення порушень під час державної реєстрації земельних ділянок.
Сервіси відкритого моніторингу надають можливість контролювати стан готовності необхідних документів з відомостями ДЗК та отримувати актуальну інформацію про можливість їх отримання у відповідному центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Прогнозують, що внесені зміни позитивно вплинуть на:
- зменшення корупційних ризиків – на 167 тис. контактів із чиновниками кожного року;
- збільшення надходжень від земельного податку – на 2,3 млн. гривень;
- зменшення тіньової економіки – на 79 млн. гривень.
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАПУ ЗА БЕРЕЗЕНЬ 2019 РОКУ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за березень 2019 року надано 1099 послуг на загальну суму 31225,20 грн. Кошти вперше зараховані до районного бюджету Глухівського району, оскільки законодавчо внесено зміни до порядку сплати за надання інших адміністративних послуг.
З них послуг Державної міграційної служби – 23 (2,09% від загальної кількості наданих послуг) та 975 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 88,7 % від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 96 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 10 консультацій у телефонному режимі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАПУ ЗА СІЧЕНЬ 2019 РОКУ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за січень 2019 року надано 1193 послуги, що на 523 послуги більше, ніж за аналогічний період 2018 року.
З них послуг Державної міграційної служби –21 (0,01% від загальної кількості наданих послуг) та 1050 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 88,0 % від загальної кількості наданих послуг.
Крім того, проведено 114 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 8 консультацій у телефонному режимі.
Найбільш актуальною в січні 2019 року стала послуга про отримання витягу з нормативно – грошової оцінки землі.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОЕФІЦІЄНТ ІНДЕКСАЦІЇ 2018
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру на виконання статті 289 Податкового кодексу України повідомляє.
Відповідно до пункту 9 підрозділу 6 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції Закону України від 23.11.2018 № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів») індекс споживчих цін за 2017-2023 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків.
Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2018 рік становить 1,0.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік - 1,703, 1997 рік - 1,059, 1998 рік - 1,006, 1999 рік - 1,127, 2000 рік -1,182, 2001 рік - 1,02, 2005 рік - 1,035, 2007 рік - 1,028, 2008 рік - 1,152, 2009 рік - 1,059, 2010 рік - 1,0, 2011 рік - 1,0, 2012 рік -1,0, 2013 рік - 1,0, 2014 рік - 1,249, 2015 рік - 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік - для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги)-1,0, для земель несільськогосподарського призначення - 1,06,2017 рік - 1,0.
Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.
Для забезпечення інформування власників землі та землекористувачів про коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2018 рік просимо опублікувати вказану інформацію у засобах масової інформації.
Додатково інформуємо, що наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 18.12.2018 № 605 «Про внесення змін до додатка і до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 грудня 2018 р. за № 1471/32923, додаток 1 до зазначеного Порядку викладено в новій редакції./p>
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 11 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» у 2018 році за рішенням та в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, проводилась загальнонаціональна (всеукраїнська) нормативна грошова оцінка земель сільськогосподарського призначення.
Роботи із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення виконані в повному обсязі відповідно до Порядку проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 105.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 16.11.2018 №552 «Про затвердження технічної документації із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення» затверджено відповідну технічну документацію.
Пунктом 3 зазначеного наказу передбачено, що наказ набирає чинності з 01 січня 2019 року.
Переглянути лист можна за посиланням
ПОЧАЛИ ДІЯТИ НОВІ ПРАВИЛА НАДАННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРОМ ВІДОМОСТЕЙ ПРО СІЛЬСКОГОСПОДАРСЬКІ ЗЕМЛІ
В Україні з 1 січня 2019 року почали діяти нові правила надання Держгеокадастром відомостей про сільскогосподарські землі. Про це повідомляє портал Legalhub.
Нагадаємо, що відповідно до постанови уряду від 7 лютого 2018 р. №105 впродовж 2018 року проводилась робота по проведенню загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів, яка набула чинності з 1 січня 2019 року.
У Держгеокадастрі повідомляють, що з 2019 року зникає необхідність складання технічних документацій з нормативно грошової оцінки по окремим ділянкам сільськогосподарського призначення, які виготовлялись для визначення розмірів орендної плати, земельного податку, державного мита та інших обов’язкових платежів.
Всі дані про загальнонаціональну нормативну грошову оцінку земель сільськогосподарського призначення зведено в єдину систему та створено портал-дзеркало із можливістю онлайн-розрахунку нормативної грошової оцінки зареєстрованих у Державному земельному кадастрі земельних ділянок. Ознайомитись з роботою порталу та замовити витяг з нормативної грошової оцінки сформованої земельної ділянки сільськогосподарського призначення за межами населеного пункту можна тут.
Окремо слід зазначити, що надання відомостей про нормативну грошову оцінку земельних ділянок сільськогосподарського призначення здійснюється відповідно до вимог ст. 20 Закону “Про оцінку земель” у формі витяга з технічної документації про нормативну грошову оцінку в порядку надання адміністративних послуг.
Для формування витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок сільськогосподарського призначення незалежно від форми власності (крім земель сільськогосподарського призначення в межах населених пунктів) використовуються виключно відомості про загальнонаціональну (всеукраїнську) нормативну грошову оцінку земель сільськогосподарського призначення.
Наказом Мінагрополітики від 18 грудня 2018 р. № 605 “Про внесення змін до додатка 1 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.12.2018 за № 1471/32923, додаток 1 до зазначеного Порядку викладено в новій редакції.
ЦНАП ЗВІТУЄ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за 2018 рік надано 8782 послугу
З них послуг Державної міграційної служби – 744 (8,5% від загальної кількості наданих послуг) та 6009 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 68,4 % від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 1742 консультування на особистих прийомах адміністраторами ЦНАПу та надано 287 консультацій у телефонному режимі.
Оформлено 189 протоколів про адміністративні правопорушення та 189 постанов про адміністративні правопорушення у сфері надання міграційних послуг.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ВІДБУВСЯ СЕМІНАР
![]() |
В управлінні "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" відбувся семінар на тему "Покращення якості надання адміністративних послуг населенню" в рамках підготовки до ІІІ раунду відбору учасників Фази Впровадження напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» |
Регіональний координатор північно-східної групи програми "U-LEAD з Європою" Ольга Калініченко розповіла присутнім про переваги, які надає участь у програмі «U-LEAD з Європою», про можливості програми щодо будівництва сучасних приміщень для ЦНАП, закупівлі обладнання та програмного забезпечення. Були наведені приклади успішного співробітництва об'єднаних територіальних громад Івано-Франківщини, Хмельниччини, інших регіонів України, а також Миколаївської та Краснопільської ОТГ Сумського району.
Захід проводився в форматі діалогу. На всі питання, було отримано кваліфіковану відповідь.
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАПУ ЗА ВЕРЕСЕНЬ 2018 РОКУ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за вересень 2018 року надано 709 послуг.
З них послуг Державної міграційної служби –55 (7,8% від загальної кількості наданих послуг) та 565послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 79,6% від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 80 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 9 консультацій у телефонному режимі.
В тому числі оформлено16 протоколів про адміністративні стягнення та 16 постанов про адміністративні правопорушення.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАПУ ЗА СЕРПЕНЬ 2018 РОКУ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за серпень 2018 року надано 791 послуга.
З них послуг Державної міграційної служби –89 (11,3% від загальної кількості наданих послуг) та 587послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 74,2% від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 98 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 17 консультацій у телефонному режимі.
В тому числі оформлено24 протоколи про адміністративні стягнення та 24постанов про адміністративні правопорушення.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАПУ ЗА ЛИПЕНЬ 2018 РОКУ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за липень 2018 року надано 802 послуги.
З них послуг Державної міграційної служби –134 (16,7% від загальної кількості наданих послуг) та 465 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, що складає 57,9% від загальної кількості послуг наданих послуг.
Крім того, проведено 175 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 28 консультацій у телефонному режимі.
В тому числі оформлено 37 протоколів про адміністративні стягнення та 37 постанов про адміністративні правопорушення.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАПУ ЗА СІЧЕНЬ 2018 РОКУ
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за січень 2018 року надано 670 послуг.
З них послуг Державної міграційної служби - 45 та 466 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.
Крім того, проведено 94 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 11 консультацій у телефонному режимі. Оформлено 27 протоколів про адміністративні стягнення та 27 постанов про адміністративні правопорушення.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру повідомляє
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру на виконання статті 289 Податкового кодексу України повідомляє:
Відповідно до пункту 9 підрозділу 6 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції Закону України від 07.12.2017 № 2245 - VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році») індекс споживчих цін за 2017 рік, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків.
Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2017 рік становить 1,0.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік - 1,703, 1997 рік - 1,059, 1998 рік -1,006, 1999 рік - 1,127, 2000 рік -1,182, 2001 рік - 1,02, 2005 рік - 1,035, 2007 рік - 1,028, 2008 рік - 1,152, 2009 рік - 1,059, 2010 рік - 1,0, 2011 рік - 1,0, 2012 рік - 1,0, 2013 рік - 1,0, 2014 рік - 1,249, 2015 рік - 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік - для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) - 1,0, для земель несільськогосподарського призначення - 1,06.
Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.
Державна реєстрація договорів оренди землі відтепер доступна онлайн
6 грудня 2017 року Міністерство юстиції, Міністерство аграрної політики та продовольства, Державне агентство з питань електронного урядування та Фонд Східна Європа презентували нову електронну послугу з реєстрації договорів оренди земель сільськогосподарського призначення у режимі онлайн.
Перший заступник Міністра юстиції Наталія Бернацька зазначила, що даний сервіс дасть можливість без черг, без контакту з чиновниками і зайвих витрат часу подати заяву на реєстрацію договору оренди усього за кілька хвилин. Це - дійсно європейська якість послуг.
«Для того, щоб зареєструвати підписаний контракт, достатньо завантажити сканкопію угоди про оренду землі сільськогосподарського призначення та підписати ці дані власним електронним цифровим підписом», - додала заступниця Міністра.
Вона звернула окрему увагу на те, що під час реєстрації договору відбуватиметься онлайн обмін інформацією із базою даних Держгеокадастру, що дасть можливість перевіряти наявність відповідної земельної ділянки у базі ДЗК.
Щороку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно реєструється понад 10 млн. заяв. До 20% з них, тобто орієнтовно 2 млн. заяв – це саме заяви на реєстрацію інших речових прав, пов’язаних з землею. Але попит на цю послугу перевищує кількість реєстрацій, що пов’язано з імплементацією наприкінці 2016 року положень так званого «антирейдерського» закону.
«Запуск онлайн-реєстрації договору оренди земельної ділянки – це вдалий приклад того, як багаторічну проблему можна вирішити впровадженням технічного рішення, завдяки політичній волі залучених державних відомств, не вдаючись до складних та розтягнутих в часі процедур внесення змін у нормативно-правові акти, – відзначив перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства Максим Мартинюк. – Ця електронна послуга за своїм антикорупційним, антирейдерським ефектом та соціальною спрямованістю є повноцінною складовою Осені реформ».
Голова Державного агентства з питань електронного урядування Олександр Риженко зазначив, що нова електронна послуга – це перші результати ефективної роботи системи е-взаємодії державних реєстрів, яка отримала назву Трембіта.
«Ще на стадії оформлення заявки код земельної ділянки, що вноситься, одразу перевірятиметься у Державному земельному кадастрі. То ж, якщо номер вказано невірно або така ділянка не значиться у кадастрі, подати заявку стане неможливо. Відповідно суттєво зменшиться кількість відмов у реєстрації такого договору з причини невірно поданих даних. Крім того, реєстратор автоматично отримає інформацію про власника земельної ділянки, договір на яку реєструється. Відтак подача заявки в режимі онлайн стане суттєвою економією часу та нервів усіх учасників процесу», - додав Олександр Риженко. За його словами, найближчим часом до цієї системи буде підключено близько 20 пріоритетних державних реєстрів, що дозволить понад 98% адміністративних послуг та сервісів для громадян перевести в електронний формат.
За словами заступниці Міністра юстиції, реєстрація договорів на оренду землі захищає орендатора від ризику того, що ділянку в нього можуть відібрати або передати в оренду комусь іншому вже на стадії збору врожаю.
«Таким чином ми забезпечимо зменшення ризику шахрайства при поданні заяви, яке могло б призвести до рейдерського захоплення ділянки. Електронні послуги роблять взаємодію громадянина і бізнесмена з державою прозорою та зручною», - зазначила Наталія Бернацька.
Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електроне урядування задля підзвітності влади та участі громади», що виконується Фондом Східна Європа.
«Разом з профільними міністерствами за минулі два роки нам вдалося впровадити більше 10 нових е-послуг. Визначаючи, над розробкою яких послуг ми будемо працювати, ми фокусуємося на таких, якими зможе скористатися якомога більше українців. Також важливим критерієм є зменшення корупційної складової та підвищення прозорості та ефективності роботи влади. Це – наша перша послуга в аграрному секторі, яка має великий попит у населення і впровадження якої дозволить скоротити час її отримання і зробити процедуру прозорою», - запевнив Віктор Лях, Президент Фонду Східна Європа.
Довідка:
Станом на 1 липня 2017 року в Україні діють 50553 договори оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності площею 1,4 млн гектарів, що були укладені на безконкурентних засадах.
Крім того, станом на цю ж дату укладено 4,7 млн договорів оренди земельних паїв загальною площею 16,6 млн гектарів.
Електронна послуга Державної реєстрації договорів оренди землі вже доступна через веб-портал «Он-лайн будинок юстиції» https://online.minjust.gov.ua.
Звіт про роботу ЦНАПу за жовтень 2017 року
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за жовтень 2017року надано 738 послуг. З них послуг Державної міграційної служби - 45 та 535 послуги Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.
Крім того, проведено 108 консультування на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано16 консультацій у телефонному режимі. Оформлено 17 протоколів про адміністративні стягнення та 17 постанов про адміністративні правопорушення.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Звіт про роботу ЦНАПу за ІІІ квартал 2017 року
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за 3 квартал 2017року надано 2025 послуг. З них послуг Державної міграційної служби - 224 та 1303 послуги Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.
Крім того, проведено 398 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 100 консультацій у телефонному режимі. Оформлено 62 протоколи про адміністративні стягнення та 62 постанови про адміністративні правопорушення.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду було -3. Проте всі питання вирішуються, оскільки були технічні помилки в розроблених проектних документаціях. Позитивний результат по відмовам заявники отримають на початку наступного кварталу.
Звіт про роботу ЦНАПу за ІІ квартал 2017 року
Центром надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації за ІІ квартал 2017 року надано 1613 послуг. З них послуг Державної міграційної служби - 206 та 919 послуг Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.
Крім того, проведено 365 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 123 консультації у телефонному режимі. Оформлено 49 протоколів про адміністративні стягнення та 49 постанов про адміністративні правопорушення.
Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
З 1 червня українці зможуть їздити до Туреччини по ID– карткам
Влітку набуває чинності угода про взаємні поїздки громадян України і Туреччини по ID-карткам.
З 1 червня Туреччина офіційно дозволила українцям перетинати кордон за ID-картками - почне працювати угода між Україною і Туреччиною про взаємні поїздки для громадян за ID-картками.
Про це повідомив посол України в Туреччині Андрій Сибіга.
Нагадаємо, 17 травня, Кабінет міністрів ухвалив постанову, яка дозволить громадянам України і Туреччини здійснювати взаємні поїздки по ID-картками.
Відповідно до угоди, громадяни України можуть в'їжджати, виїжджати, прямувати транзитом і перебувати на території Туреччини без віз на підставі діючих проїзних документів (ID-карток), за умови, що строк перебування не перевищує 90 днів протягом 180 днів. Такі ж права мають громадяни Туреччини в Україні.
До відома громадян!
За проживання за недійсним паспортом в Україні застосовуються норми статті 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення». Проживання громадян України за недійсним паспортом громадянина тягнуть за собою попередження.
Не пізніше ніж через місяць після досягнення 25- або 45 - річного віку для вклеювання фотокартки, слід звернутися до центру надання адміністративних послуг за останнім зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання або до територіального підрозділу ДМС.
Вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України здійснюється безкоштовно
Необхідні документи:
- - паспорт громадянина України;
- - дві (або три – у разі одержання втраченого паспорта в іншому територіальному підрозділі) фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см із зображенням, яке відповідає досягнутому віку (фотокартки, що подаються для оформлення паспорта, мають бути виконані з одного негатива, із зображенням обличчя виключно анфас, без головного убору, виготовленими на тонкому білому або кольоровому фотопапері без кутика; для громадян, які постійно носять окуляри, обов'язкове фотографування в окулярах).
Термін розгляду заяви:
У п’ятиденний термін із дня звернення.
Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за порушення, передбачені частиною першою цієї статті, тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Кабінет Міністрів України підтримав проект змін до Закону України «Про адміністративні послуги»
12 квітня Кабінет Міністрів України підтримав проект змін до Закону України „ Про адміністративні послуги ”. Зміни були ініційовані Міністерством економічного розвитку і торгівлі України для того, щоб удосконалити процес надання адміністративних послуг населенню та уточнити деякі аспекти створення та організації роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Основне нововведення - декларативний принцип у процесі надання адміністративних послуг. Це означає, що відтепер для отримання деяких дозвільних документів достатньо буде лише надіслати звернення до відповідного ЦНАП. Погоджувальні процедури здійснюються без участі заявника і у випадку відсутності заперечень погоджувальних органів протягом 10 днів послуга буде вважатись наданою.
Для забезпечення процесу децентралізації, у проекті передбачена можливість селищним та міським радам створювати власні ЦНАП. У такому випадку, такий Центр створюється не при місцевій адміністрації, а при селищній чи міській раді. Таким чином, місцеві громади отримають більші повноваження у адмініструванні бізнесу та населення.
До того ж проектом пропонується встановити конкретний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги. Це дозволить зменшити простір для корупції та структурує процес надання послуг. З цією ж метою у проекті Закону подано перелік повноважень та обов’язків начальника ЦНАП.
«Он-лайн будинок юстиції» в дії!
![]() |
Головне територіальне управління юстиції у Сумській області інформує, що 23 лютого 2017 року Міністерство юстиції України на всеукраїнському рівні презентувало сервіс «Он-лайн будинок юстиції», завдяки якому з’явилась можливість скористатися послугою реєстрації громадського об’єднання в он-лайн режимі. Сервіс функціонує за посиланням: https://online.miniust.gov.ua. |
До уваги громадських формувань!
1 липня 2017 року спливає термін приведенняу відповідність до вимог Податкового законодавства установчих документів громадських формувань |
Про роботу ЦНАПу
![]() |
Відділ з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг управління економічного розвитку, житлово – комунального господарства, містобудування та архітектури Глухівської районної державної адміністрації повідомляє, що за І квартал 2017 року надано 2241 послугу суб’єктам звернення. |
З них: 196 послуг Державної міграційної служби України та 1591 послуга Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру. Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.
Крім того, проведено 318 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 136 консультацій у телефонному режимі. Оформлено 42 протоколи про адміністративні стягнення та 42 постанови про адміністративні правопорушення.
До уваги учасників АТО та членів їх сімей!
Ознайомитись зі схемою дій для допомоги учасників АТО в отриманні земельної ділянки ви зможете за посиланням : land.gov.ua/ в електронному сервісі: « Інформація для учасників АТО та членів їх сімей» (Дорожня карта. Як учаснику АТО отримати земельну ділянку.)
У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись на гарячу лінію Держгеокадастру:
0-800-300-808 ( понеділок – п’ятниця з 8.00.до 20.00).
Дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні.
До уваги суб’єктів звернення!
Повідомляємо, що з 03.01.2017 року змінено бланк заяви на оформлення адміністративної послуги з питання надання витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки.
Зразок заяви, схема дій для отримання витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
ЗМІНЕНО АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР ЗА НАДАННЯ ПОСЛУГ
З набрання чинності Закону України від 06.12.2016 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» з 01.01.2017 року змінено адміністративний збір за надання таких послуг:
1.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 80,00 грн.
2. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель- 88,00 грн.
3. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць- 96,00грн.
4. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) – 96,00 грн.
5. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації– 48,00 грн.
Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки. Підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку.
До уваги суб’єктів звернення!
Для підвищення вашого комфорту та зручності Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру відкрила можливість замовлення найбільш популярних послуг Держгеокадастру онлайн. Ви можете скористатись ними в будь-який зручний для вас час, без черг та обмежень на сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру через Публічну Кадастрову карту України в сервісі «Електронні послуги Держгеокадастру»
Перелік послуг, доступних в Інтернет, буде постійно розширюватись.
До відома громадян, підприємств, установ та організацій !
Глухівське міськрайонне управління юстиції Сумської області повідомляє, що 18 вересня 2015 року набрав чинності наказ Міністерства юстиції України від 14.09.2015 № 1724/5 «Про внесення зміни до наказу Міністерства юстиції України від 25 липня 2014 року № 1218/5», яким внесені зміни до наказу Міністерства юстиції України від 25.07.2014 № 1218/5 «Про пілотні проекти у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».
Відповідно до внесених змін Сумська область залучена до пілотного проекту «Екстериторіальність подання документів».
Учасниками даного пілотного проекту є територіальні органи Міністерства юстиції України у Вінницькій, Київській, Одеській та Сумській областях, Головне територіальне управління юстиції у м. Києві, Івано-Франківське міське управління юстиції, Калуське міськрайонне управління юстиції Івано-Франківської області.
Пілотний проект «Екстериторіальність подання документів» полягає в поданні документів для проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців незалежно від місцезнаходження/місця проживання цих осіб, у межах усього переліку адміністративно-територіальних одиниць, у яких запроваджено реалізацію цього пілотного проекту, у випадках, якщо такі документи подаються не за місцезнаходженням/місцем проживання юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, легалізації об’єднань громадян Глухівського міськрайонного управління юстиції Сумської області Л.О.Шакотько
ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ
органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України та їх посадових особ
Шановні керівники державних установ
Звертаємо Вашу увагу, що 01 жовтня 2015 закінчується термін отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, судами, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України безоплатно і в паперовій формі відповідно до розділу VII Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14.12.2012 № 1846/5 безпосередньо у державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру вищезазначеним органам затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, який набув чинності через 45 днів з дня його офіційного опублікування зазначеного наказу.
Згідно з частиною четвертою статті 20 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» органи державної влади, органи місцевого самоврядування, суди, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи Служби безпеки України та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через веб-сайт Міністерства юстиції України у визначеному ним порядку.
Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, легалізації об’єднань громадян Глухівського міськрайонного управління юстиції Л.О. Шакотько
Актуальні зміни до законодавства у сфері реєстрації бізнесу
14 жовтня 2014 року на вимогу Європейського Союзу Верховна Рада України ухвалила закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів». Закон набув чинності 25 жовтня 2014 року. Він передбачає внесення відомостей щодо кінцевих бенефіціарів (вигодонабувачів) підприємств до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Відповідно до цього закону засновники/підписанти мали до 25 травня 2015 року подати державному реєстратору реєстраційну картку – Форму 4.
Для того , щоб ліквідувати черги та надати можливість всім представникам бізнесу вчасно подати Форму 4, 21 травня 2015 року Парламентом прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи», який набув чинності 26 травня 2015 року. Він передбачає продовження на чотири місяці строків подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичними особами, які були зареєстровані до 25 листопада 2014 року. Кінцевий термін подачі вищезазначених відомостей – 25 вересня 2015 року.
Враховуючи викладене, закликаємо представників бізнесу вже зараз внести необхідні зміни і не відкладати з подачею відповідної інформації до останнього моменту, адже це знову може призвести до черг та незручностей.
Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, легалізації об’єднань громадян Глухівського міськрайонного управління юстиції Сумської області Л.О.Шакотько
ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ТА КЕРІВНИКІВ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ!!!
ПРОДОВЖЕНО СТРОК ПОДАЧІ ВІДОМОСТЕЙ ПРО КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА (КОНТРОЛЕРА) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ до 25 вересня 2015 року
РЕФОРМА СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
Надання витягів та довідок з ЄДР без цифрового підпису.
Послуга «ОНЛАЙН-ВИТЯГ»дає можливість громадянам через мережу Інтернет отримати електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. При цьому:
- для отримання витягу не потрібна реєстрація або використання ЕЦП;
- витяг формується автоматично в режимі «онлайн» без участі реєстратора;
- «Онлайн-витяг» надається без підпису реєстратора, але має юридичну силу;
- сплата за послугу проводиться онлайнза допомогою платіжної картки, яка також виступає ідентифікатором особи;
- отримати «Онлайн-витяг» можна одразу після сплати.
Типи «Онлайн-витягів» аналогічні «паперовим», що надаються держреєстраторами. Кожен «Онлайн-витяг» має унікальні реквізити, за допомогою яких його можна перевірити та завантажити повторно. Так само реалізована послуга «ОНЛАЙН-ДОВІДКА»- електронна довідка з ЄДР. Її відмінність– довідка міститиме інформацію лише про наявність або відсутність в ЄДР суб'єкта господарювання.
Інформація жителів м.Глухів та Глухівського району про нововведення в діяльності юридичних органів здійснюється на інформаційному стенді за адресою м.Глухів, вул.Ціолковського,3. Також розміщено оголошення, статистичні дані онлайн сервісу Мінюсту, проводиться ознайомлення та розповсюдження буклетів.
Відтепер ключові документи можна отримати за допомогою онлайн - сервісів на сайті
Довідку щодо роботи системи онлайн – сервісів можна отримати за телефоном горячої лінії
ДП «Інформюст»:
0-800-50-70-70;
0-800-50-85-84
aбо електронною адресою:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців!
05.04.2015 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12.02.2015 № 191-VIII (далі - Закон) (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/191-19/page), згідно якого вносяться зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».