Районна газета

Адміністративні послуги

Центр надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації

Перелік адміністративних послуг, що надаються через центр надання адміністративних послуг Глухівської районної державної адміністрації

Глухівський районний сектор Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області

Управління Держгеокадастру у Глухівському районі Сумської області

Глухівський МС УДМС України в Сумській області

Управління Держпродспоживслужби в Глухівському районі

Адміністративні послуги що надаються через відділення поштового зв'язку

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру


Оновлено 18.05.2017

До відома громадян!

За проживання за недійсним паспортом в Україні застосовуються норми статті 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення». Проживання громадян України за недійсним паспортом громадянина тягнуть за собою попередження.

 Не пізніше ніж через місяць після досягнення 25- або 45 - річного віку для вклеювання фотокартки, слід звернутися до центру надання адміністративних послуг за останнім зареєстрованим місцем проживання або за фактичним місцем проживання або до територіального підрозділу ДМС.

Вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України здійснюється безкоштовно

Необхідні документи:

  • - паспорт громадянина України;
  • - дві (або три – у разі одержання втраченого паспорта в іншому територіальному підрозділі) фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см із зображенням, яке відповідає досягнутому віку (фотокартки, що подаються для оформлення паспорта, мають бути виконані з одного негатива, із зображенням обличчя виключно анфас, без головного убору, виготовленими на тонкому білому або кольоровому фотопапері без кутика; для громадян, які постійно носять окуляри, обов'язкове фотографування в окулярах).

Термін розгляду заяви:

У п’ятиденний термін із дня звернення.

Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за порушення, передбачені частиною першою цієї статті, тягнуть за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Кабінет Міністрів України підтримав проект змін до Закону України «Про адміністративні послуги»

12 квітня Кабінет Міністрів України підтримав проект змін до Закону України „ Про адміністративні послуги ”. Зміни були ініційовані Міністерством економічного розвитку і торгівлі України для того, щоб удосконалити процес надання адміністративних послуг населенню та уточнити деякі аспекти створення та організації роботи Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Основне нововведення - декларативний принцип у процесі надання адміністративних послуг. Це означає, що відтепер для отримання деяких дозвільних документів достатньо буде лише надіслати звернення до відповідного ЦНАП. Погоджувальні процедури здійснюються без участі заявника і у випадку відсутності заперечень погоджувальних органів протягом 10 днів послуга буде вважатись наданою.

Для забезпечення процесу децентралізації, у проекті передбачена можливість селищним та міським радам створювати власні ЦНАП. У такому випадку, такий Центр створюється не при місцевій адміністрації, а при селищній чи міській раді. Таким чином, місцеві громади отримають більші повноваження у адмініструванні бізнесу та населення.

До того ж проектом пропонується встановити конкретний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги. Це дозволить зменшити простір для корупції та структурує процес надання послуг. З цією ж метою у проекті Закону подано перелік повноважень та обов’язків начальника ЦНАП.


«Он-лайн будинок юстиції» в дії!

Головне територіальне управління юстиції у Сумській області інформує, що 23 лютого 2017 року Міністерство юстиції України на всеукраїнському рівні презентувало сервіс «Он-лайн будинок юстиції», завдяки якому з’явилась можливість скористатися послугою реєстрації громадського об’єднання в он-лайн режимі.

Сервіс функціонує за посиланням: https://online.miniust.gov.ua.


До уваги громадських формувань!

1 липня 2017 року спливає термін приведенняу  відповідність до вимог Податкового законодавства установчих документів громадських формувань

Про роботу ЦНАПу

Відділ з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг управління економічного розвитку, житлово – комунального господарства, містобудування та архітектури Глухівської районної державної адміністрації повідомляє, що за І квартал 2017 року надано 2241 послугу суб’єктам звернення. 

З них: 196 послуг Державної міграційної служби України та 1591 послуга Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру. Відмов у наданні послуг протягом звітного періоду не було.

Крім того, проведено 318 консультувань на особистих прийомах адміністраторами ЦНАП та надано 136 консультацій у телефонному режимі. Оформлено 42 протоколи про адміністративні стягнення та 42 постанови про адміністративні правопорушення.


До уваги учасників АТО та членів їх сімей!

Ознайомитись зі схемою дій для допомоги учасників АТО в отриманні земельної ділянки ви зможете за посиланням : land.gov.ua/ в  електронному сервісі: « Інформація для учасників АТО та членів їх сімей» (Дорожня карта. Як учаснику АТО отримати земельну ділянку.)

У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись на гарячу лінію Держгеокадастру:

0-800-300-808 ( понеділок – п’ятниця з 8.00.до 20.00).

 Дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні.


До уваги суб’єктів звернення!

Повідомляємо, що з 03.01.2017 року змінено бланк заяви на оформлення адміністративної послуги з питання надання витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки.

Зразок заяви, схема дій для отримання витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки


ЗМІНЕНО АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР ЗА НАДАННЯ ПОСЛУГ

З набрання чинності  Закону України від 06.12.2016 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» з 01.01.2017 року змінено адміністративний збір за надання таких послуг:

1.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 80,00 грн.

2. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель- 88,00  грн.

3. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць-  96,00грн.

4. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) – 96,00 грн.

5. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації– 48,00 грн.

Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки. Підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку.



До уваги суб’єктів звернення!

Для підвищення вашого комфорту та зручності Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру відкрила можливість замовлення найбільш популярних послуг Держгеокадастру онлайн. Ви можете скористатись ними в будь-який зручний для вас час, без черг та обмежень на сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру через Публічну Кадастрову карту України в сервісі «Електронні послуги Держгеокадастру»

Перелік послуг, доступних в Інтернет, буде постійно розширюватись.


До відома громадян, підприємств, установ та організацій !

Глухівське міськрайонне управління юстиції Сумської області повідомляє, що 18 вересня 2015 року набрав чинності наказ Міністерства юстиції України від 14.09.2015 № 1724/5 «Про внесення зміни до наказу Міністерства юстиції України від 25 липня 2014 року № 1218/5», яким внесені зміни до наказу Міністерства юстиції України від 25.07.2014 № 1218/5 «Про пілотні проекти у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».

Відповідно до внесених змін Сумська область залучена до пілотного проекту «Екстериторіальність подання документів».

Учасниками даного пілотного проекту є територіальні органи Міністерства юстиції України у Вінницькій, Київській, Одеській та Сумській областях, Головне територіальне управління юстиції у м. Києві, Івано-Франківське міське управління юстиції, Калуське міськрайонне управління юстиції Івано-Франківської області.

Пілотний проект «Екстериторіальність подання документів» полягає в поданні документів для проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців незалежно від місцезнаходження/місця проживання цих осіб, у межах усього переліку адміністративно-територіальних одиниць, у яких запроваджено реалізацію цього пілотного проекту, у випадках, якщо такі документи подаються не за місцезнаходженням/місцем проживання юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, легалізації об’єднань громадян Глухівського міськрайонного управління юстиції Сумської області Л.О.Шакотько


ДО УВАГИ  КЕРІВНИКІВ

органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України та їх посадових особ

 Шановні керівники  державних установ

Звертаємо  Вашу увагу, що  01 жовтня 2015 закінчується термін отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, судами,  органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України безоплатно і в паперовій формі відповідно до розділу VII Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців затвердженого наказом  Міністерства юстиції України від 14.12.2012 № 1846/5 безпосередньо у державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру  вищезазначеним органам  затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, який набув чинності через 45 днів з дня його офіційного опублікування зазначеного наказу.

Згідно з частиною четвертою статті 20 Закону України  «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» органи державної влади, органи місцевого самоврядування, суди, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи Служби безпеки України та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через веб-сайт Міністерства юстиції України у визначеному ним порядку.                   

Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, легалізації об’єднань громадян Глухівського міськрайонного управління юстиції Л.О. Шакотько


 Актуальні зміни до законодавства у сфері реєстрації бізнесу

14 жовтня 2014 року на вимогу Європейського Союзу Верховна Рада України ухвалила закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів». Закон набув чинності 25 жовтня 2014 року. Він передбачає внесення відомостей щодо кінцевих бенефіціарів (вигодонабувачів) підприємств до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відповідно до цього закону засновники/підписанти мали до 25 травня 2015  року подати державному реєстратору  реєстраційну картку – Форму 4.

Для того , щоб ліквідувати черги  та надати  можливість всім представникам бізнесу вчасно подати Форму 4,  21 травня 2015 року Парламентом прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи», який набув чинності 26 травня 2015 року.  Він передбачає продовження на чотири місяці строків подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичними особами, які були зареєстровані до 25 листопада 2014 року. Кінцевий термін подачі вищезазначених відомостей – 25 вересня 2015 року.

Враховуючи викладене, закликаємо  представників бізнесу вже зараз внести необхідні зміни і не відкладати з подачею відповідної інформації до останнього моменту, адже це знову може призвести до черг та незручностей.

Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,  легалізації об’єднань громадян Глухівського міськрайонного управління юстиції Сумської області  Л.О.Шакотько


 ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ТА КЕРІВНИКІВ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ!!!

ПРОДОВЖЕНО СТРОК ПОДАЧІ ВІДОМОСТЕЙ ПРО КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА (КОНТРОЛЕРА) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ до 25 вересня 2015 року


 РЕФОРМА СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

 Надання витягів та довідок з ЄДР без цифрового підпису.

Послуга «ОНЛАЙН-ВИТЯГ»дає можливість громадянам через мережу Інтернет отримати електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. При цьому:

  - для отримання витягу не потрібна реєстрація або використання ЕЦП;

  - витяг формується автоматично в режимі «онлайн» без участі реєстратора;

 - «Онлайн-витяг» надається без підпису реєстратора, але має юридичну силу;

 - сплата за послугу проводиться онлайнза допомогою платіжної картки, яка також виступає ідентифікатором особи;

 - отримати «Онлайн-витяг» можна одразу після сплати.

Типи «Онлайн-витягів» аналогічні «паперовим», що надаються держреєстраторами. Кожен «Онлайн-витяг» має унікальні реквізити, за допомогою яких його можна перевірити та завантажити повторно. Так само  реалізована послуга «ОНЛАЙН-ДОВІДКА»- електронна довідка з ЄДР. Її відмінність– довідка міститиме інформацію лише про наявність або відсутність в ЄДР суб'єкта господарювання.

Інформація жителів м.Глухів та Глухівського району  про нововведення в діяльності юридичних органів здійснюється  на інформаційному стенді за адресою м.Глухів, вул.Ціолковського,3. Також розміщено оголошення, статистичні дані онлайн сервісу Мінюсту, проводиться ознайомлення та розповсюдження буклетів.

   Відтепер ключові документи можна отримати  за допомогою онлайн - сервісів на сайті

 new.minjust.gov.ua.

 Довідку щодо роботи системи онлайн – сервісів  можна отримати за телефоном горячої лінії

 ДП «Інформюст»:

 0-800-50-70-70;

 0-800-50-85-84

 aбо електронною адресою:

  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців!

05.04.2015 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12.02.2015 № 191-VIII (далі - Закон) (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/191-19/page), згідно якого вносяться зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».